Ditjes en Datjes -4- Boeken winnen

In de boekenwereld gebeurt er nog wel eens wat. Hier een paar van de leukste ditjes en datjes waar jij (of ik) zelf ook aan mee kan doen.

De inzending van Amy WaldmanThe Submission by Amy Waldman

Gisteren was ik jarig en heb ik met een vriendin een aantal Engelse boekenwinkels in Amsterdam bezocht. Zoals je misschien weet lees ik graag Engels, dus dit was echt een leuk verjaardagsuitje (met koffie, taart, en lunch uiteraard). Waterstone’s was toch (weer) mijn favoriet, en daar heb ik een paar boeken gekocht, waaronder De inzending van Amy Waldman, maar dan in het Engels, The Submission.

Zo zie je maar weer dat ik inderdaad wel die boeken lees waarvan ik de Eerste Hoofdstukken zo mooi vind. Mijn artikel over de eerste hoofdstukken van De inzending vind je HIER. Verder heb ik ook Hemel en Hel al gelezen (verslag komt nog), De kok, Vissen veranderen bij kou van zwemrichtingBlijf bij ons en Het verhaal van mooi meisje. Hopelijk kom ik snel toe aan The Submission want de leesstapel groeit weer gestaag.

Hier wat winacties zodat jijzelf misschien ook een boek aan je leesstapel toe kan voegen:

Chick-lit: De kers op de taart van Katie Fforde

De kers op de taart van Katie Fforde

Georganiseerd door Damespraatjes. Ik heb (een paar jaar geleden alweer) het meeste van Katie Fforde gelezen en ik vind het hele leuke chick-lit.

Meedoen: een formulier invullen. Er staat geen datum bij, dus meteen meedoen, anders ben je misschien te laat!

Klik HIER voor meer informatie.

.

Luchtige thriller: One for the Money van Janet Evanovich

One for the Money van Janet Evanovich

Georganiseerd door The House of Books. Er zijn heel veel delen in deze serie, maar One for the Money is nu verfilmd. Het boek heeft dan wel een Engelse titel, maar is in het Nederlands vertaald. Ook zijn er bioskoopkaartjes te winnen.

Meedoen: email sturen.  Je kunt meedoen tot 8 mei.

Klik HIER voor meer informatie.

.

Fictie over Noord Korea: Gestolen leven van Adam Johnson

Gestolen leven van Adam JohnsonDit boek kun je winnen op de facebookpagine van Uitgeverij Signatuur. Het gaat over “de reis van een jonge man door ijzig water, donkere tunnels en de sinistere ondervragingskamers van ’s werelds meest gesloten dictatuur, Noord-Korea.”

Meedoen: “Like” de facebookpagina. Je kunt nog de hele maand April meedoen.

Klik HIER voor meer informatie.

.

.

Literaire roman: Het land van melk en honing van Grace McCleen

Het land van melk en honing van Grace McCleen

Deze kun je winnen via watleesjij.nu, die regelmatig leuke winacties hebben.

Meedoen: formulier invullen. Er staat geen datum bij, dus meteen meedoen, anders ben je misschien te laat!

Klik HIER voor meer informatie.

.

.

Thriller: Headhunters van Jo Nesbo

Headhunters van Jo NesboVia crimezone.nl, een thriller van de bekende Noorse misdaadschrijver. Je kunt ook bioskoopkaartjes winnen.

Meedoen: inloggen op Crimezone.nl en een formulier invullen.  Je kunt meedoen tot 13 april, vandaag!

Klik HIER voor meer informatie.

.

.

En? Welk boek wil jij winnen?

Heb je De inzending al gelezen?

7 reacties op “Ditjes en Datjes -4- Boeken winnen

  1. nog van harte gefeliciteerd! het lijkt erop dat je een leuke dag hebt gehad 😉

    sinds wanneer zit er een Waterstones in Amsterdam? ik zal wel achterlopen maar ik wist het echt niet. hoe groot is het?

    wel, geniet van je nieuwe boeken 🙂
    (ik kan niet reageren via mijn blogspot dus dan maar via mijn oude wordpress account. same name, maar ik ben dus winterlief.blogspot.com..)

    • Bedankt voor je reactie, Winterlief. Er zit al jaren een Waterstone’s in Amsterdam. Hij zit op de Kalverstraat, op de hoek van het Spui. Ik kom er bijna nooit, maar als ik er heen ga, koop ik altijd een paar boeken (ik heb lang in Engeland gewoond en voel me helemaal thuis bij Waterstone’s). Hij is 4 verdiepingen groot, waarvan 1 hele kleine verdieping en de anderen redelijk (maar niet zo groot als sommige grote boekenwinkels). Ga er maar eens kijken als je in Amsterdam bent.

  2. Ik was zo druk bezig met al die gratis boeken dat ik vergat een reactie te schrijven, daarstraks. Bij deze dus. Die Jo Nesbo zou ik wel willen winnen, maar ook die chicklit lijkt me leuk… Duimen, dus.
    Bedankt voor de tips, Judith.

  3. Pingback: Ditjes en Datjes -6- | De Boekblogger

Laat hier je reactie achter.