Ditjes en Datjes -3- Boeken winnen

In de boekenwereld gebeurt er nog wel eens wat. Hier een paar van de leukste ditjes en datjes waar jij (of ik) zelf ook aan mee kan doen. In dit geval, een aantal winacties. Heb je nog niet genoeg te lezen, doe dan mee en wie weet…

Voor de duidelijkheid, deze worden niet door mij georganiseerd, maar ik kwam ze tegen, via-via. En ik doe zelf ook mee!

Verder nog twee boeken die je gratis kunt lezen. Ook niet slecht.

Chick-lit: Exit van Katy Regan

Exit van Katy Regan

Georganiseerd door miss Yvy, die wel vaker leuke winacties heeft, en veel recensies van boeken, films en muziek.

Meedoen: een mailtje sturen. Er staat geen datum bij, dus meteen meedoen, anders ben je misschien te laat!

Klik HIER voor meer informatie.

.

Historische Fictie: Britannia Road 22 van Amanda Hodgkinson

Britannia Road 22 van Amanda Hodgkinson

Georganiseerd door Damespraatjes, die zo te zien vanalles weet over zaken waar dames interesse in hebben.

Meedoen: formulier invullen.  Er staat ook hier geen datum bij, dus meteen maar weer meedoen, anders ben je misschien te laat!

Klik HIER voor meer informatie.

.

.

Het te raden boek

Arbeiderspers

Het lijkt erop dat de Arbeiderspers elke maand een winactie heeft. Je weet van tevoren niet om welk boek het gaat, want dat is juist de vraag.

Meedoen: raad van welk boek de gegeven beginzin is en vul het formulier in op de website. Je kunt dan het (goed) geraden boek winnen. Je kunt naar ik aanneem de hele maand April meedoen.

Klik HIER voor meer informatie.

Historische Literaire Fictie: een gratis webleesboek

Hemel en hel van Jón Kalman Stefánsson

Hier heb ik het al over gehad in mijn Eerste Hoofdstukken artikeltje vorige week. Het boek Hemel en hel van Jón Kalman Stefánsson is historische literaire fictie.

Het is heel erg goed geschreven. Ik ben nu de eerste hoofdstukken voorbij en het blijft mooi – een aanrader als je wel van iets literairders houdt.

Je kunt het alleen via het internet lezen, dus geen download, maar weblezen. Het blijft beschikbaar tot 15 april, dus als je het wilt lezen, moet je het vóór die tijd uit hebben anders heb je pech.

Hier is de LINK naar het boek nog een keer.

.

Literaire Thriller: een gratis webleesboek

Nasleep van Peter RobinsonVia crimezone.nl, een thriller die net als het bovenstaande boek, tot 15 april via internet te lezen is.

Ik weet verder niets van dit boek en sla het waarschijnlijk even over omdat ik nog zoveel te lezen heb. Maar ik wilde hem je toch niet onthouden!

Hier is de LINK naar Crimezone.nl van waaruit je het boek direct kunt gaan lezen.

.

En? Welk boek wil jij winnen?

En ga je de webleesboeken lezen?

4 reacties op “Ditjes en Datjes -3- Boeken winnen

  1. Een webleesboek vind ik eerlijk gezegd nogal onhandig. Je moet er uren voor achter je pc zitten en je besteed geld aan het internet. Nu ik een e-reader heb geef ik daar toch de voorkeur aan, maar een echt boek blijft nog steeds het leukste!

    • Ja hebt gelijk, Katrien. Ik vind weblezen ook niet handig. Het kost mij geen extra geld want internet heb ik toch.

      Soms lijkt me een boek zo interessant dat ik het ook wel wil web-lezen … maar niet te vaak! Ik vind zelf papier boeken ook het prettigst.

Laat hier je reactie achter.