Ditjes en Datjes -26-

In de boekenwereld gebeurt er nog wel eens wat. Hier een paar van de leukste ditjes en datjes waar jij (en ik) zelf ook aan mee kan doen.

Voor de duidelijkheid, de winacties die hier genoemd worden, worden niet door mij georganiseerd, maar ik kwam ze tegen, via-via. En ik doe met de meeste zelf ook mee!

Deze keer

Een nieuw format. Het kost me best veel tijd plaatjes en teksten te vinden bij de boeken van de winacties. Die tijd besteed ik liever aan andere dingen, vooral omdat ik nog steeds niet weet hoeveel mensen er nu eigenlijk wat aan hebben. Ik houd het bij een opsomming.

Weer veel winacties. Laat het vooral weten als je gewonnen hebt! 😉 Klik op de blauwe links om naar de winacties en websites te gaan.

***

Win het boek Miss Match of Miss Communicatie van Astrid Harrewijn

Chicklit. Watleesjij.nu. Meedoen.

Ook bij Damespraatjes kun je Miss Match winnen. Meedoen.

Win het boek Pas jij even op? door Fiona Higgins

Roman over moederschap. Uitgeverij Artemis. Tot eind februari.

Download gratis het boek Emma’s geluk door Claudia Schreiber

Roman over een jonge boerin. Uitgeverij Orlando/Qinqo. Kijk hier.

Win het boek De handen van Kalman Teller door Gauke Andriessen

Thriller van de Gouden Strop winnaar. Watleesjij.nu. Meedoen.

Win het boek Alles wat er was door Hanna Bervoets

Dat boek over die apocalyps. Koffietijd. Meedoen.

Win het boek en filmkaarten voor Ik en Jij van Niccolò Ammaniti

Dat boek over die broer en zus. Esta Magazine. Meedoen.

Win het boek De wilden door Marion Pauw

Roman over bosting tussen culturen. Sky Radio. Tot 22 februari.

Win een meet & greet met Arjan Visser (Hotel Linda)

Wandeling langs de locaties in het boek en diner met auteur. Arbeiderspers. Tot 25 februari.

Kies de mooiste boekomslag

Kies uit 12 boeken en win het winnende boek. Libris. Tot 21 februari.

Help mee de FOK! Boekentop 100 samen te stellen

Win een boekenpakket. FOK! Tot 16 februari (zaterdag)

***

Ik ben benieuwd of je ergens aan meedoet.

En of je iets gewonnen hebt!

Laat het eens weten!

door Judith Geplaatst in Boeken

10 reacties op “Ditjes en Datjes -26-

  1. Ik zou graag meedoen aan de wedstrijd van Artemis om Pas jij even op? te winnen, maar ik weet het antwoord op de vraag niet. Die luidt als volgt: Wat is er met het flesje water van Miranda?
    Weet iemand het antwoord of hoe ik het kan vinden? Goodreads en Google hielpen me niet echt.

Laat hier je reactie achter.