Uit de kast: Weggevertje Wissel

Boekenkast

Een maandelijkse weggeefactie onder mijn trouwe lezers. Een boek uit mijn eigen boekenkast. Vaak dus al een keertje gelezen, maar altijd in goede staat.

Deze keer

Wissel van Sabine van de Berg, paperback. Gelezen, maar in zeer goede staat.

Wissel van Sabine van den Berg

Waar gaat het over?

Een boek over geslachtsverandering van een man en de invloed daarvan op zijn gezin. Geen makkelijk onderwerp, maar wel een interessante. Stel dat je vader een vrouw wordt, dan is hij niet je moeder geworden, maar is hij nog wel je vader?

Zie hier mijn recensie – ik gaf het boek 4 sterren.

Winnen?

Om te winnen hoef je alleen een formuliertje in te vullen (naam & email adres). 

 Regeltjes

Je moet geaboneerd zijn op mijn blog (per email), of dat alsnog snel even doen (zie rechtsboven: Volg per email).

Je kunt meedoen als je in Europa woont.

Dat is alles! Je kunt meedoen tot en met woensdag 27 februari. Ik stuur de winnaar een email, die binnen 3 dagen moet worden beantwoord, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Succes!

6 reacties op “Uit de kast: Weggevertje Wissel

  1. Lijkt me een interessant boek! Ik heb het formuliertje ingevuld. Ik ben alleen niet via de e-mail geabonneerd op je blog, maar volg je via Bloglovin. Ik hoop dat dat ook prima is? 🙂 Ik lees wel trouw mee!

Laat hier je reactie achter.

