Stralen in de schaduw: een hersenbloeding op je 24e

Stralen in de schaduw door Mattanja Oosterhuis

Stralen in de schaduw

Leven na een hersenbloeding

door Mattanja Oosterhuis

Dit boek heb ik niet geschreven, en toch ben ik er trots op: ik heb als redacteur bijgedragen aan de totstandkoming van het boek. Zoals je misschien weet, heb ik een redactiebureau, Book Helpline.

Het is alweer bijna twee jaar geleden dat Mattanja Oosterhuis mij benaderde om haar te helpen met het boek dat ze aan het schrijven was, over de hersenbloeding die zij een paar jaar daarvoor had gehad, en haar leven ervoor en erna. Ik hielp haar graag om er een mooi verhaal van te maken. Nu is het boek dan eindelijk verschenen. Het ziet er mooi uit en is lekker vlot geschreven.

Hier gaat het over:

‘Met 24 een hersenbloeding! De wereld op z’n kop, alle plannen omver. Hoe kun je verdergaan als het leven een totaal andere wending neemt dan jij had gepland? Mattanja Oosterhuis veranderde van de een op de andere dag van een jonge, reislustige, zelfstandige vrouw in een volkomen afhankelijke patiënt. Alles moest ze opnieuw leren. In Stralen in de schaduw vertelt ze haar levensverhaal van het vroegste begin tot het heden. Een verhaal van worstelen en doorzetten, van hoop en van een rotsvast vertrouwen in haar Schepper.’

Hier is het boek verkrijgbaar

Wil je meer weten over Mattanja en haar boek? Kijk dan op haar website: Mattanja’s site.

door Leeswammes Geplaatst in Boeken

5 reacties op “Stralen in de schaduw: een hersenbloeding op je 24e

Laat hier je reactie achter.

