Een avond met David Mitchell

Vorige week ben ik naar Een avond met David Mitchell in Amsterdam geweest. Ik heb alle boeken van Mitchell gelezen en heb hem al eerder gezien bij een interview dus daar wilde ik graag bij zijn.

De avond bestond uit verschillende onderdelen: een interview met David Mitchell (door Annelies Beck) en een ‘masterclass David Mitchell lezen’ door uitgever Lidewijde Paris. Je kon je boek laten signeren (lange rij!) en een tentoonstelling bekijken over hoe Tijdmeters, het nieuwste boek van David Mitchell, gemaakt werd, en ter afsluiting een hilarische quiz (petje op/petje af).

Al met al een fantastische avond waarbij ik meteen zin kreeg Tijdmeters te herlezen, ook al vond ik ‘m in eerste instantie een beetje tegenvallen. Heel vreemd was het, dat aan het eind van de avond mijn horloge een kwartier achterliep (Tijdmeters, he?). De tram op weg naar Een avond was nog precies op tijd geweest dus het moet tussen 19.00 en 22.30 gebeurd zijn… Even bijgesteld, en nu loopt ie weer goed. Is dat niet vreemd?

We kregen een goodiebag mee met daarin twee boeken. Nee, niet van David Mitchell, maar de perfecte boeken voor fans van David Mitchell: De eerste vijftien levens van Harry August door Claire North en Waarom ik soms op en neer spring door Naoki Higashida (vertaald door David Mitchell).

4 reacties op “Een avond met David Mitchell

  1. Ha Judith, wat zul je een leuke avond gehad hebben. Ik heb nog nooit iets van David Mitchell gelezen, maar klinkt goed. En ook een mooie goodiebag. Vooral het boek Waarom ik soms op en neer spring lijkt mij een bijzonder boek. Benieuwd wat jij daarvan vindt als je het gelezen hebt.

Laat hier je reactie achter.

