Winactie: De mannenmaker door Petra Kruijt


De mannenmaker door Petra Kruijt

De mannenmaker door Petra Kruijt

Dit boek kreeg ik in een goodiebag van de uitgever bij de presentatie van Petra’s nieuwste boek, Laat me jou zijn. Ik had het een tijd geleden al gelezen, dus hier is jouw kans om dit spiksplinternieuwe boek te winnen!

De uitgever zegt: “De mannenmaker heeft geen relaties, maar projecten: ieder halfjaar pikt ze een kansloze man op met de bedoeling hem te transformeren tot een gewild exemplaar. Dat is haar al meer dan twintig keer gelukt, maar nu kan ze ineens geen man meer vinden. Is de vijver leeg aan het raken, is ze te kritisch geworden, of is er meer aan de hand?”

Lees ook mijn recensie.

***

Wil je dit boek winnen? Lees dan even deze regels….

De regels:

  1. Iedereen kan meedoen, je hoeft niet zelf een blog te hebben. Je hoeft ook geen volger van De Boekblogger te zijn.

Laat een reactie achter en je doet mee. Als je geen reactieveld onderaan het blog ziet, klik dan op de titel van het blog, en het zal verschijnen. 🙂

  1. Het boek wordt alleen binnen Nederland verstuurd.
  2. Je kunt tot zondag 11 januari 2015 meedoen. Op maandag 12 januari 2015 trek ik de winnaar.
  3. Ik stuur de winnaar een email, die binnen 7 dagen moet worden beantwoord, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Meer kansen maken?

Wil je extra kansen verdienen? Doe dan één of beide van het volgende:

  • Tweet over deze winactie. Gebruik mijn twitterhandle (@leeswammes) zodat ik je tweet terug kan vinden (je krijgt maximaal één extra kans, ook als je vaker tweet). De link naar deze blogpost moet in je tweet vermeld staan. Voorbeeld: “Win het boek De mannenmaker door Petra Kruijt op het blog van @leeswammes http://wp.me/p15c40-2DG  ”
    Via Facebook of LinkedIn mag ook, maar dan moet ik je wel volgen, anders kan ik het niet controleren.
  • Vertel me in de reacties of jij weleens geprobeerd hebt een man te veranderen (of zijn gewoontes). En, lukte dat? 😉

Je kunt maximaal 2 extra kansen verdienen, dus drie kansen in totaal.

Succes! 

37 reacties op “Winactie: De mannenmaker door Petra Kruijt

  1. Leuk, ik doe graag mee. Ik heb wel eens – lang geleden – geprobeerd een man te veranderen. Nul resultaat en veel energie. 😉 En ik deel op twitter 🙂

  2. Ik zal niet weten wat ik van dit boek moet vinden gezien de titel…maar ik wil het wel graag lezen en misschien denk ik wel hetzelfde als wat jij dacht.. interesse op het moment dat jij het las, maar ja, als je je niet kunt inleven in de hoofdpersoon, is het lastig het boek interessant te vinden…en dat klopt ook wel. Heb ooit knielen op een bed violen gelezen..ja ik moest me er doorheen worstelen..maar ik heb het wel gelezen.
    En ik heb natuurlijk getweet over deze leuke winactie!! 🙂

  3. En op de vraag heb je weleens geprobeerd een man te veranderen (of zijn gewoontes). En, lukte dat? Moet ik helaas..zeggen…mijn man verandert natuurlijk ook in zijn leven en ik ook…maar te veranderen is tot op heden niet gelukt…

  4. Ik doe heeeel graag mee. Leuke actie. Ik corrigeer mijn vriend soms dagelijks over zijn spelling/taalfouten (hij is half Engels), maar dat wil niet altijd zo lukken..

  5. Leuke actie, ik doe graag mee. Ik heb wel eens geprobeerd om iemand te veranderen in mijn jonge jaren. Je snapt dat het niet gelukt is, ieder mens is uniek, met zijn goede maar ook zijn slechte kanten. Ik ben natuurlijk ook geen haar beter, het duurde even eer ik het door had.

  6. Wat een enorm leuke winactie! Ik heb de recensie gelezen en ben nu erg benieuwd naar het boek. Ik waag dus graag een gokje.
    Verschillende keren geprobeerd een man te proberen, maar zonder resultaat. Inmiddels ben ik ervan overtuigd dat iedereen perfect is zoals hij of zij is, inclusief de imperfecties. Niemand is ten slotte perfect ;-).

  7. Dit lijkt me een leuk boek en ik maak graag een kansje.
    Als antwoord op je vraag: Volgens mijn wederhelft probeer ik hem al bijna vijftien jaar te veranderen……..

  8. Lijkt me een heel leuk boek. En ben benieuwd of de reden dat ze geen mannen voor haar project kan vinden inderdaad is wat ik denk, dat ze zonder het zelf in de gaten te hebben op zoek is naar een partner voor de lange termijn.

  9. Heb nooit geprobeerd om in een man te veranderen, maar ik moet bekennen, a dick for one day, dat lijkt me dan wel weer grappig. Gewoon een dagje ruilen om zelf te kunnen ervaren hoe dat staande plassen (enzo, vooral enzo) in het echt is… Kortom; ik ben nieuwsgierig! Ook naar dit boek trouwens.
    Dus I’m in!

    En ow ja, de beste wensen voor 2015!

  10. Wat een leuke winactie. Ik doe graag mee. Heb je winactie getweet. En ….ja ook ik probeer al 30 jaar mijn man te veranderen in een hulpje in huis….maar…. helaas. Tevergeefs.

  11. Ik doe graag mee met deze winactie voor het boek ‘De mannenmaker’, Ik ben erg benieuwd;-)
    – In mijn vorige real probeerde ik mijn vriend te veranderen/maken; namelijk hem in een gezondheidsfreak te veranderen ipv de bourgondier die hij was. Je raadt het al; het was geen succes!
    Liefs,
    Berdien Renes

  12. Wat een super toffe actie, en ik kan nog net op tijd meedoen! Ik heb veel gehoord over dit boek maar nooit de kans gehad om het te lezen. Het lijkt me een heel leuk boek! Ik heb wel eens geprobeerd een man/jongen te veranderen. Ik heb nu een project lopen om een huisgenoot een gezichtsmasker op te laten doen om zijn innerlijke vrouw naar boven te laten komen. Helaas verloopt dit plan niet zo soepel als gehoopt. Ook probeer ik mijn vriend te veranderen in een romantische jongen, ook dit plan loopt nog niet heel erg goed.
    Ik volg je en ik heb je geretweet (@xsajo)
    En nu duimen!

  13. Super leuk, lijkt me een heerlijk boek!! Ik moet eerlijk toegeven, ik heb inderdaad wel eens geprobeerd een man te veranderen… Mijn huidige partner. Dat is op een paar punten gelukt (kleding, niet meer blowen) en op een paar punten ook niet ;-).

  14. Graag maak ik kans op dit mooie boek!
    Ik heb een tweet verstuurd, misschien dat iemand hem vandaag nog op tijd ziet en ook nog kans kan maken op dit boek!
    Heb ik ooit een man proberen te veranderen? Ja en nee, zijn gewoontes; meer bewegen, socialer worden en meer praten, duidelijker zijn over wat hij bedoeld en voelt (moeilijk!). Is het gelukt? Gedeeltelijk, hij heeft een ontwikkeling doorgemaakt en is gegroeid in wie hij is.

  15. Deze winactie is nu gesloten. Hartelijk dank voor alle leuke inzendingen! Mannen zijn blijkbaar niet zo makkelijk te veranderen, hoewel het sommige dames toch (een beetje) gelukt is. 🙂

    De winnaar wordt later op de dag bekend gemaakt.

Laat hier je reactie achter.

