Boekpresentatie Petra Kruijt

Petra Kruijt

 

Dinsdag was de boekpresentatie van Petra Kruijt’s nieuwe boek Laat me jou zijn. Met zo’n twintig bloggers hadden we een hele leuke middag bij uitgeverij Zomer & Keuning. Het was een echte chicklitmiddag met nog twee andere chicklit auteurs, Gillian King en Marcha de Groof.

 

Petra vertelde over haar boek, dat alweer haar zesde is. Ikzelf kende van haar al Twijfels over België en De mannenmaker. In het nieuwste boek gaat een van twee zussen een tijdje in Amerika wonen en neemt de andere zus haar plaats in. In eerste instantie wilde Petra een boek schrijven over twee zussen waarvan er eentje doodgaat, maar dat werd toch wat te somber. Ik ben benieuwd!

Ook de twee andere auteurs vertelden over hun boeken. Gillian King heeft er al een aantal op haar naam staan terwijl Marcha de Groof een debuutauteur is. Zij gaat ook heel bekend worden, dat merk je aan alles.🙂 Haar boek speelt zich af in Maastricht, wat natuurlijk erg leuk is. Amsterdam en Den Haag hebben we al zo vaak gehad!

We kregen heel veel lekkers aangeboden, zowel hartig en warm als zoet. Aan het eind kregen we een goodiebag die wel heel gevuld was: vier boeken plus het boek waar we allemaal voor waren gekomen, Laat me jou zijn. De andere boeken waren Man o man van Marcha en Zwart wit van Gillian. Verder nog een New Adult boek en De mannenmaker. Die  laatste heb ik dus al gelezen en zal ik binnenkort op mijn blog weggeven.🙂

Voorlopig kan ik mijn hart ophalen aan al die nieuwe chicklit boeken! Toevallig was mijn voorraad chicklit nogal geslonken, dus deze stapel komt zeker van pas.

Binnenkort een recensie van Laat me jou zijn en dus een weggever van De mannenmaker.

Heb jij al eens een boek van Petra Kruijt gelezen?

door Leeswammes Geplaatst in Boeken Getagd

8 reacties op “Boekpresentatie Petra Kruijt

Laat hier je reactie achter.

