Ik Lees Nederlands 2013: Winnaar en Overzicht

Ik Lees Nederlands!

Ik Lees Nederlands! 2013 is tot een einde gekomen. Een geslaagd einde, want zeg nou zelf, 50 mensen die 634 boeken lezen, dat is toch niet niks! Zestien mensen hebben de uitdaging gehaald: zij hebben precies zoveel of meer gelezen als zij van tevoren aangegeven hadden.

Beste Boeken

Welke boeken vonden wij nou het beste? Ik kreeg een heleboel antwoorden op deze vraag, en eerlijk gezegd is het zo uiteenlopend dat er weinig te concluderen valt. Dus noem ik alleen de boeken die twee of meer stemmen gekregen hebben. Dat zijn:

Alles wat er was van Hanna Bervoets
PAAZ van Myrthe van der Meer
De laatkomer van Dimitri Verhulst
Schuilplaats van Linda Jansma
Dit zijn de namen van Tommy Wieringa

Winnaar

En zoals beloofd, heb ik een winnaar getrokken uit de mensen die de uitdaging gehaald hebben. Dat is geworden:

ISABEL

Van harte, Isabel! Laat je me weten welk boek je graag wilt hebben (een Nederlands boek tot €20) en je adres, natuurlijk.

Iedereen bedankt voor het meedoen en ik hoop dat jullie geïnspireerd zijn om nog veel meer Nederlandse schrijvers te lezen!

Ben je inderdaad meer Nederlands gaan lezen door de uitdaging?

Ik ben benieuwd.

Kleine lettertjes: De Boekblogger kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor beschadigde of verloren poststukken of situaties buiten onze macht. Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden.

door Leeswammes Geplaatst in Boeken Getagd

7 reacties op “Ik Lees Nederlands 2013: Winnaar en Overzicht

  1. Isabel, gefeliciteerd! Judith, enorm bedankt voor het organiseren van deze leuke uitdaging. Het heeft mij toch meer bewust gemaakt van “wat” ik eigenlijk lees. En Inge, veel succes met het organiseren in dit nieuwe jaar.

  2. Hai Judith, Wat ontzettend leuk dat ik de winnaar ben van de Ik Lees Nederlands uitdaging! Het was al heerlijk om al die Nederlandse boeken te lezen, maar deze ‘beloning’ is helemaal geweldig. Na lang wikken en wegen (want er zijn zoveel mooie boeken…) heb ik gekozen voor ‘Vallen als het heet is’ van Jelmer Jepsen. Mijn adres is: XXXXXXXX Alvast heel erg bedankt voor het toesturen! Groetjes,Isabel PS. Het is weer heerlijk wonen in de Achterhoek😉

Laat hier je reactie achter.

