Winnaars van de Winactie: 1 Ding door Gary Keller en Jay Papasan


1 Ding door Gary Keller en Jay PapasanHet is tijd om de winnaar van de winactie bekend te maken!

Reacties en plannen

Wat waren er veel leuke reacties op de de vraag, wat je doel is voor het komende jaar! Genoemd werden: afstuderen, stress verminderen, meer genieten van het leven, afvallen, stoppen met roken, fitter worden, meer boeken lezen.

Leuke verhalen en plannen – nu moeten ze nog uitgevoerd worden. Volgens mij kun je dat het beste doen door je plannen concreet te maken: elke dag/week ga ik X keer dit-of-dat doen. En dan houd je bij, elke avond, of je dat inderdaad gedaan hebt. Anders wordt het niets, mensen!

Zelf houd ik elke dag bij hoeveel stappen ik zet (het moeten er 7000+ zijn!) en welk ene ding ik gedaan heb dat bijdraagt in het groter groeien van mijn bedrijf. Tot zover (3 januari) gaat het prima! Zitten jullie nog op schema?🙂

Winnaars

De winnaars van het boek 1 Ding door Gary Keller en Jay Papasan zijn…

Neeltje van der Stap
Anne v. d. Horst
Petra Jansen
Sylvia Helmer
Anneke Flikweert

Gefeliciteerd! Ik neem contact met je op.

Iedereen bedankt voor het meedoen. Er komt snel weer een nieuwe winactie!

Eén reactie op “Winnaars van de Winactie: 1 Ding door Gary Keller en Jay Papasan

Laat hier je reactie achter.

