December Overzicht


December was een rustig maandje qua boeken. Dus een korte blogpost!

De Ik Lees Nederlands! uitdaging wordt volgend jaar voortgezet door Inge van Ingeleest.nl. Voor volgend jaar tenminste. Voor dit jaar moet je deze blogpost nog even lezen.

Gedaan

Niets literairs deze maand. Wel een amerikaanse blogger die ik al jaren ken nu eindelijk in het echt ontmoet. We zijn naar Amsterdam geweest voor een gezellig dagje museums en shoppen.

Gelezen

De gestolen kinderen door Gerardo Soto y Koelemeijer1 Ding door Gary Keller en Jay PapasanDe mannenmaker door Petra KruijtVal door Tupla M.De zonderlinge avonturen van het geniale bommenmeisje door Jonas Jonasson

De gestolen kinderen door Gerardo Soto y Koelemeijer. 4 sterren

1 Ding door Gary Keller and Jay Papasan. 5 sterren

De mannenmaker door Petra Kruijt. 3,5 sterren

Val door Tupla M. 4 sterren

De zonderlinge avonturen van het geniale bommenmeisje door Jonas Jonasson. 4,5 sterren

***

Verder heb ik nog een aantal Engelstalige boeken gelezen maar die worden op mijn Engelse blog besproken.

En verder nog

Er was een Ditjes en Datjes met winacties en andere boekerige zaken die ik op het internet tegenkwam. Ook kon je zien (en inspiratie opdoen) welke nieuwe boeken en nog meer nieuwe boeken ik deze maand gekocht of gekregen heb.

De winactie van deze maand was 1 Ding van Gary Keller en Jay Papasan, waar je trouwens nog steeds aan mee kan doen.

.

*** Wat heb jij gedaan in december? ***

5 reacties op “December Overzicht

  1. Ik heb ook niet zoveel gedaan in december maar wel leuke boeken gekregen🙂 Onder andere “Ontwricht” van Harlan Coben en “Getekend vonnis” van Jo Claes

Laat hier je reactie achter.

