Winactie: 1 Ding door Gary Keller en Jay Papasan


1 Ding door Gary Keller en Jay Papasan

1 Ding door Gary Keller en Jay Papasan

Dit boek heb ik een paar dagen geleden al besproken op dit blog. Ik vind het een fantastisch duidelijk en inspirerend boek om te leren doelen te stellen en daarnaar toe te werken. Lekker eenvoudig geschreven, een heleboel dingen weet je eigenlijk ook wel, maar…🙂

En dan gaat het niet alleen over de geijkte doelen zoals stoppen met roken, minder eten en meer fitnessen, maar ook dingen zoals (deze bedenk ik nu ter plekke) 25% meer omzet maken met je bedrijf, de hand van Beyoncé schudden, of een betere relatie met je partner. Alles kan! Nou ja, lees dit boek, doe wat er staat en dan zal 2014 er heel anders uitzien!

De uitgever zegt: “1 Ding is het business boek waarmee je op een zeer simpele manier je leven kan veranderen.

Je wil minder. Minder stress, minder afleiding en minder hooi op je vork. Je wil meer. Meer tijd voor jezelf en familie, meer verdienen en meer voldoening in je leven. 1 Ding zorgt voor een waanzinnig resultaat in elk aspect van je leven: werk, privé, familie en spiritueel.

Dit boek biedt inzichten en handvatten die je leven ingrijpend veranderen en leert je onder andere hoe je betere resultaten kan behalen in minder tijd, hoe je stress vermindert en om de juiste koers te kiezen en te houden.”

Dat is natuurlijk allemaal bla bla dus lees liever even mijn recensie.

Van uitgeverij Xander mag ik 5 exemplaren weggeven. Wat moet je daarvoor doen? Nou, zowat niets. Dat wil zeggen, ik wil van jou je naam en emailadres die ik na afloop van de winactie meteen weer delete. Precies. Je komt niet op een mailinglist en ik geef je emailadres ook niet door aan een bedrijf dat spam op jouw computer wil plaatsen. Niets daarvan. Ik moet alleen even weten hoe je heet en waar ik een email heen kan sturen als je gewonnen hebt.

***

Wil je dit boek winnen? Lees dan even deze regels….

De regels:

  1. Iedereen kan meedoen, je hoeft niet zelf een blog te hebben. Je hoeft ook geen volger van De Boekblogger te zijn.

Vul eenvoudig je naam en emailadres in op het formulier hieronder en je doet mee.

  1. Het boek wordt alleen binnen Nederland verstuurd.
  2. Je kunt tot donderdag 2 januari 2014 meedoen. Op vrijdag 3 januari 2014 trek ik de winnaars.
  3. Ik stuur de winnaars een email, die binnen 7 dagen moet worden beantwoord, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen. De winnaars krijgen hun boek direct toegestuurd door Xander uitgevers.

Meer kansen maken?

Wil je extra kansen verdienen? Doe dan één of beide van het volgende:

  • Tweet over deze winactie. Gebruik mijn twitterhandle (@leeswammes) zodat ik je tweet terug kan vinden (je krijgt maximaal één extra kans, ook als je vaker tweet). De link naar deze blogpost moet in je tweet vermeld staan. Voorbeeld: “Win het boek 1 Ding van Gary Keller op het blog van @leeswammes http://wp.me/p15c40-2qz”
    Via Facebook of LinkedIn mag ook, maar dan moet ik je wel volgen, anders kan ik het niet controleren.
  • Vertel me in de reacties wat jouw belangrijkste doel is voor het komende jaar (of zelfs: de komende jaren).

Je kunt maximaal 2 extra kansen verdienen, dus drie kansen in totaal.

 Vul dit formulier in

  

Succes! 

Wat is jouw doel voor het komende jaar?

32 reacties op “Winactie: 1 Ding door Gary Keller en Jay Papasan

  1. Wat toevallig! Ik zat pas nog op de site van deze uitgeverij te kijken en dit boek leek me erg interessant.

    Mijn doel voor 2014 is voornamelijk afstuderen. Maar ik ga ook samenwonen, dus ik hoop dat dat allemaal net zo leuk en gezellig wordt als ik denk.😀

  2. 5 jaar geleden ben ik voor de eerste keer getrouwd.

    Wat mij toen overkwam was het volgende:

    Bij het na-kijken/passen van mijn jurk werd de coupeuse weggeroepen. Een mevrouw (een klant) in de bruidswinkel zag mij staan in mijn trouwjurk en tilde de jurk aan de achterzijde op om te kijken hoe de jurk in elkaar zat. Daarop draaide ik mij om en de mevrouw schrok heel erg.
    Ik kreeg echter het mooiste compliment van haar toen ze een beetje bijgekomen was van de schrik:
    “U bent zo mooi, ik dacht echt dat u een etalagepop was.

    Inmiddels heb ik een scheiding achter de rug en ga ik begin 2014 voor de tweede keer trouwen.

    Mijn goede voornemen is om er na 5 jaar nog steeds zo goed uit te zien als een etalagepop !!

  3. Mijn goede voornemen voor januari 2014 is zo snel mogelijk 1 Ding lezen,
    omdat ik nu veel te veel goede voornemens heb en ik met dit boek hoop het juiste doel eruit te halen, om naar te streven in de overige 11 maanden van 2014!

  4. Ach, wist ik maar wat mijn 1 ding was. Ik heb er drie. Minimaal.

    1) fit(ter) worden en blijven (daar ben ik al mee bezig, maar ervaring leert is dat vooral “fit blijven” de uitdaging is
    2) Mijn website over kinderboeken (nog?) nuttiger maken voor wie hem nodig heeft.🙂 En voor meer mensen. (Of zijn dat alweer twee dingen.)
    3) Zelf schrijven.
    O, en dan heb ik ook nog werk en familie waar ik goed in wil zijn. Dus. Misschien wordt mijn ding 1 voor dit jaar: kiezen. Of berusten dat mensen niet 1 ding zijn. Ik ben benieuwd of het boek daar de ruimte voor geeft.🙂

    Ik heb getwitterd over je winactie, maar hoe je linkt naar een tweet heb ik nog niet ontdekt. Twitternaam is @jhofstede

    Ik ben trouwens benieuwd naar je andere 1 ding. Dat lezen we binnenkort, hoop ik?

  5. heb meerdere doelen. Doel 1: sporten en mijn figuur herwinnen naar 2 zwangerschappen. doel 2 minder tijd op internet doorbrengen doel 3 vaker mezelf op een uitje belonen

  6. Het doel van mijn dochter waar ik het boek voor wil winnen is haar HBO diploma behalen en een baan vinden en ook nog een plaatsje waar ze kunnen gaan samenwonen. Dus mijn doel voor het komende jaar is haar dit boek te geven.

  7. Mijn doel voor de komende jaren is mijn eigen weg te gaan en me niet neer te laten halen door onbelangrijke meningen van anderen. Mijn dieet(wat geen dieet is maar meer levenswijze) vol blijven houden en in de lente weer te gaan hardlopen. Verder genieten van elk boek wat ik kan lezen. En eindelijk mijn eigen boek afmaken.

  8. Mijn doel is meer focussen op wat echt belangrijk is om mijn bedrijfje een stap verder te krijgen en ik heb in de boekenwinkel dit boek al even snel doorgebladerd en leek me een prima begeleider om dat doel te bereiken.

Laat hier je reactie achter.

