Ditjes en Datjes -43-

In de boekenwereld gebeurt er nog wel eens wat. Hier een paar van de leukste ditjes en datjes waar jij (en ik) zelf ook aan mee kan doen.

Voor de duidelijkheid, de winacties die hier genoemd worden, worden niet door mij georganiseerd (op een na), maar ik kwam ze tegen, via-via. En ik doe met de meeste zelf ook mee!

Deze keer

Weer een aantal winacties, een leesonderzoek en het Woord van het Jaar 2013.

Laat je weten of je ergens aan meedoet? En nog mooier, laat eens weten of je wat gewonnen hebt!

***

Boeken-winacties

Win Wat alleen de roman kan zeggen door Oek de Jong

Essays. Bookhelpline. Meedoen tot 9 december.

.

Win Strijken door Carry Slee

Roman. Watleesjij.nu Meedoen.

.

Win Strijken door Carry Slee

Roman. Damespraatjes Meedoen.

.

Win Tien-en-een-nacht van Charles Lewinsky

Roman. Boekreviews.nl Meedoen tot 15 december.

.

Win Cupcakes en een koffer van Yara March

Chick-lit. Watleesjij.nu Meedoen.

.

Win Mijn zusje door Joyce Maynard

Roman. Lifestylelog. Meedoen.

.

En verder…

Doe mee met het grote Nederlands-Vlaamse lezersonderzoek

The Social Bookcompany ism uitgeverijen en media. Meedoen.

.

Win Luisterboeken abonnement

Abonnement. Watleesjij.nu. Meedoen.

.

Win een Sony e-reader

Libelle. Meedoen tot 19 december.

.

Stem op het Woord van het Jaar 2013

Van Dale. Meedoen tot 16 december.

***

Ik ben benieuwd of je ergens aan meedoet.

En of je iets gewonnen hebt!

Laat het eens weten!

Laat hier je reactie achter.

