Ditjes en Datjes -42-

In de boekenwereld gebeurt er nog wel eens wat. Hier een paar van de leukste ditjes en datjes waar jij (en ik) zelf ook aan mee kan doen.

Voor de duidelijkheid, de winacties die hier genoemd worden, worden niet door mij georganiseerd (op een na), maar ik kwam ze tegen, via-via. En ik doe met de meeste zelf ook mee!

Deze keer

Weer een aantal winacties en een paar festivals.

Laat je weten of je ergens aan meedoet? En nog mooier, laat eens weten of je wat gewonnen hebt!

***

Boeken-winacties

Win Het bamischandaal van P. F. Thomése

Roman. Hier op De Boekblogger! Meedoen tot 21 november.

.

Win Sluipweg van Ingrid Ooninx

Roman. Damespraatjes. Meedoen.

.

Win De Viool van mijn moeder door Yvonne van den Berg

Roman. Watleesjij.nu. Meedoen.

.

Win Wat ik moest verzwijgen door Ariëlla Kornmehl

Historische roman. KRO magazine. Meedoen.

.

Win een gesigneerd exemplaar van een boek naar keuze

Libris. Meedoen tot 24 november.

.

Win Americana van Joost Zwagerman

Essays. De wereld draait door. Meedoen.

.

Win Make that the cat wise van Jacob Haver

Humor. Damespraatjes. Meedoen.

.

Win De zucht van de Moor van Marjet Maks

Roman. Margriet. Meedoen.

.

Win Gedeeld geheim van L. Marie Adeline

Erotische roman. Lifestylelog. Meedoen.

.

Win Witte ruis door Ake Edwardson

Thriller. Marleen’s Boek van de week. Meedoen.

.

En verder…

Win een slipjacht n.a.v. het boek “Havo is geen optie”

Wat je je er precies bij moet voorstellen weet ik niet, maar lekker apart is het wel. Uitgeverij Artemis. Meedoen.

Het Murakami festival

Lees het nieuwste boek van Haruki Murakami en bespreek het in een van de vijftien leesclubs in Amsterdam, op 11 januari. Meedoen.

Crossing Border festival

Dit komend weekend (14-17 november) in Den Haag, Enschede, en Antwerpen. Literatuur en muziek. Ik ga naar de lezing van Joao Ricardo Pedro met vooraf een borrel van uitgeverij Signatuur. Info.

***

Ik ben benieuwd of je ergens aan meedoet.

En of je iets gewonnen hebt!

Laat het eens weten!

20 reacties op “Ditjes en Datjes -42-

  1. Heb me aangemeld voor een exemplaar van Americana van Joost Zwagerman, via DWDD-ik kijk nooit naar DWDD, mij veel te druk en hijgerig, maar dat wil niet zeggen dat ze geen goede dingen doen.

  2. De Viool van mijn moeder door Yvonne van den Berg, eerste pagina’s gelezen en het lijkt me wel een goed boek dus mee gedaan, als ik win zal ik het laten weten.
    gr. Joke

Laat hier je reactie achter.

