Uit de kast: Weggevertje Het bamischandaal door P. F. Thomese

Boekenkast

Een maandelijkse weggeefactie onder mijn trouwe lezers. Een boek uit mijn eigen boekenkast. Vaak dus al een keertje gelezen, maar altijd in goede staat.

Deze keer

Het bami schandaal door P. F. Thomése

Het bamischandaal
door P. F. Thomése – gelezen maar in goede staat

Meer informatie

De schrijver, P. F. Thomése hoort van een kennis, Peer Sonnemans, dat hun gemeenschappelijke vriend J. Kessels is verdwenen. Hij zou naar Shanghai zijn, zijn geliefde uit de afhaalchinees om de hoek achterna reizende. Hij zou zelfs verliefd zijn. Dit is schokkend nieuws en de twee heren besluiten ook naar Shanghai te reizen om J. Kessels te vinden en weer mee naar huis te nemen.

In Shanghai aangekomen worden ze door een andere Nederlander wegwijs gemaakt en ontmoeten ze een lelijke dame met een mooie achterkant waar de schrijver als een blok voor valt (en zij voor hem). Maar hoe vind je in zo’n grote stad nu iemand terug? Het valt niet mee.

Veel gepraat over vrouwen en hun lichaamsdelen, homo’s uit Breda en bami die in Tilburg veel lekkerder is dan in China.

Zie ook mijn recensie HIER.

Winnen?

Om te winnen hoef je alleen een formuliertje in te vullen (naam & email adres). 

Als je over deze winactie tweet, maak je extra kans. Zorg ervoor dat de link naar deze blogpost in je tweet zit, anders telt hij niet. Gebruik bijvoorbeeld deze tekst: “Winactie van @leeswammes: Win het boek Het bamischandaal door P. F. Thomése http://wp.me/p15c40-2ng “. 

Regeltjes

Je moet geabonneerd zijn op mijn blog (per email), of dat alsnog snel even doen (zie rechtsboven: Volg per email). Je krijgt dan elke keer als er een nieuwe blogpost is, een email in je mailbox. Kost niets, en je kunt je makkelijk weer afmelden.

Je kunt meedoen als je in Europa woont.

Dat is alles! Je kunt meedoen tot en met donderdag 21 november 2013. Ik stuur de winnaar een email, die binnen 3 dagen moet worden beantwoord, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Succes!


Kleine lettertjes: De Boekblogger kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor beschadigde of verloren poststukken of situaties buiten onze macht. Deelnemers worden gediskwalificeerd als ze zich niet aan de regels houden of als vals spel wordt vermoed.

6 reacties op “Uit de kast: Weggevertje Het bamischandaal door P. F. Thomese

  1. Oeh ik doe graag mee met deze! Deze staat al een enorme tijd op mijn to-read verlanglijstje! Ik heb me enorm vermaakt met J.Kessels: The Novel (de voorganger van het Bamischandaal). Zelf woon ik in Breda dus dat is misschien een beetje gek aangezien wij Bredanaren lekker te kakken worden gezet, maar ik houd wel van het toontje van Thomese. En leuk om die eeuwenoude vete tussen Tilburg en Breda te beleven, hihi.
    Nu duimen dat ik 21 november blij word😀

    Ps: als je nog eens wat serieus van Thomese wil lezen, dan is Schaduwkind echt een aanrader!

Laat hier je reactie achter.

