Oktober Overzicht

Oktober was een leuke en drukke maand. Veel gelezen heb ik niet. Wel hebben de deelnemers van Ik Lees Nederlands! nu zo veel gelezen, dat ik maar weer een nieuw artikel ben begonnen – er zijn nu 500 recensies binnen! Hier een overzicht van wat er deze maand op mijn blog verscheen en wat ik verder nog gedaan heb…

Gedaan

In oktober heb ik meegedaan aan de 24 uur readathon. Nou ja, ik heb echt geen 24 uur gelezen, hoor. Het was wel een mooi excuus om er eens lekker voor te gaan zitten. Ik heb The Circle van Dave Eggers gelezen, kreeg het net uit!

Gelezen

De inwijding van Tess FrankeVallen als het heet is door Jelmer JepsenDe smaak van droef en zoet door Aimee Bender

De inwijding door Tess Franke

Vallen als het heet is door Jelmer Jepsen

De smaak van droef en zoet door Aimee Bender

 ***

Verder heb ik nog een aantal Engelstalige boeken gelezen maar die worden op mijn Engelse blog besproken.

En verder nog

Er was een Eerste Hoofdstukken over Morgen vlieg ik terug door Johan Bordewijk en een Ditjes en Datjes met winacties en andere boekerige zaken die ik op het internet tegenkwam. Er was deze maand geen winactie, maar deze week kun je er weer een verwachten.

Een boek waaraan ik mee heb geholpen als redacteur zag deze maand het levenslicht.

.

*** Wat heb jij gedaan in oktober? ***

2 reacties op “Oktober Overzicht

Laat hier je reactie achter.

