Flame, alweer een mooi boek de wereld in

Flame door Bernice Berkleef

Flame: Het eerste deel van de Divine Saga

door Bernice Berkleef

Dit boek heb ik niet geschreven, en toch ben ik er trots op: ik heb als redacteur bijgedragen aan de totstandkoming van het boek.

Bernice is bezig met een trilogie en dit is het eerste deel. Ze vroeg mij om het te redigeren. Zoals je misschien weet, heb ik een redigeerbureau, Book Helpline. Bernice had er haast mee en ik moest ook de weekends doorwerken. En weet je, dat was helemaal geen straf. Beter nog, ik vermaakte me prima met dit leuke boek!

Hier gaat het over:

“Als de mensheid wordt bedreigd en de goden ingrijpen, gebeurt er iets waar niemand op had gerekend…

Amor is bloedmooi, steenrijk en een Griekse god. Hij denkt dat hij alles al een keer heeft meegemaakt… Totdat hij verliefd wordt op een mens.

Moon is een meisje dat het niet gemakkelijk heeft. Ze woont bij haar drankzuchtige oom en ongeïnteresseerde tante. Haar leven sleept zich voort en erg leuk of opwindend is het niet… tot de dag waarop ze een niet-menselijke jongen ontmoet.

Wanneer de paden van het aardse en het goddelijke elkaar kruisen, worden wetten overtreden, risico’s genomen en levens voor altijd veranderd… Welkom in de wereld van de Divine Saga!”

Ik vond het een plezier om aan te werken en ik denk dat het een heel leuk young adult boek is. Het komt morgen uit (31 oktober).

Boekpresentatie

Op zaterdag (2 november) wordt de boekpresentatie gehouden om 14.00 uur in Boekhandel Venstra, op het Stadshart Amstelveen (Stadsplein nummer 102A).

Bernice heeft me al verteld wat er op het programma staat en dat is niet mis (en niet te missen). Ik mag eigenlijk niets verklappen maar dit kun je zeker verwachten: een knallende openings-act, verder iemand bekend van tv, en nog meer! Behalve een hapje en een drankje is er natuurlijk ook een stapel boeken! En hopelijk leest Bernice ook nog een stukje voor.

Ik kijk er erg naar uit, want ja, ik ga er zeker naartoe. Jij ook?

Hier is meer informatie over het boek, van bol.com.

4 reacties op “Flame, alweer een mooi boek de wereld in

    • Oh, wat leuk Suzanne!! Volgens mij heb ik je foto op facebook wel gezien – anders vraag ik gewoon aan iedereen of zij toevallig Suzanne zijn. En als je mij ziet, wel even hallo zeggen, hoor! Hartstikke leuk.

  1. Moet werken, a.s. zaterdag. Wat aardig kan zijn dat jij/jullie een keer komen praten bij mijn Boekenrubriek voor Radio AmsterdamFM-niet dit jaar nog, dat red ik niet,maar in jan/feb-en dat ik dan het boek van te voren heb kunnen lezen.Het kleuke is ook om er een redacteur bij te hebben.Uitzending is live, op vrijdag, zo tussen 1530-1600 in de Centrale bibliotheek Amsterdam.

Laat hier je reactie achter.

