September Overzicht

In september heb ik niet zoveel gelezen. Ik was druk met andere dingen.Hier een overzicht van wat er deze maand op mijn blog verscheen en wat ik verder nog gedaan heb…

Gedaan

De eerste dag van de maand ben ik naar Manuscripta geweest, wat ervan over was. Daar heb ik behalve schrijvers gezien ook een aantal boeken gekocht en gekregen. Op de laatste dag van de maand werd ik geïnterviewd door een student Media, over het gebruik van internet bij het delen van leeservaringen.

Ik heb meegedaan aan de Een perfecte dag voor literatuur boek club. We lazen Niets en niemand (zie hieronder). Verder heb ik weinig boekbijzonders gedaan, maar ik heb me wel opgegeven voor Thrillerfest begin november. Ga jij ook?

Gelezen

The Donor by Helen FitzgeraldNiets en niemand by Ivo Bonthuis

De donor door Helen Fitzgerald

Niets en Niemand  door Ivo Bonthuis

Besproken

Zomerhuis met zwembad door Herman KochDe huisvriend door Bertram KoelemanHet reservaat door Liselotte StavorinusDoelwit in de nacht door Ricardo Pilia

Zomerhuis met zwembad door Herman Koch

De huisvriend door Bertram Koeleman

Het reservaat door Liselotte Stavorinus

Doelwit in de nacht door Ricardo Piglia

 ***

Verder heb ik nog een aantal Engelstalige boeken gelezen maar die worden op mijn Engelse blog besproken.

En verder nog

Ik organiseerde een winactie voor het boek Belangrijke voorwerpen en persoonlijke bezittingen uit de collectie van Lenore Doolan en Harold Morris, inclusief boeken, kleding en sieraden door Leanne Shapton (daar kun je nog aan meedoen!) en een winactie voor Leven na leven van Kate Atkinson. 

Er waren natuurlijk weer Ditjes en Datjes met winacties en andere boekerige zaken die ik op het internet tegenkwam. Ook kreeg ik nieuwe boeken, kijk HIER maar eens.

.

*** Wat heb jij gedaan in september? ***

Eén reactie op “September Overzicht

Laat hier je reactie achter.

