Ditjes en Datjes -40-

In de boekenwereld gebeurt er nog wel eens wat. Hier een paar van de leukste ditjes en datjes waar jij (en ik) zelf ook aan mee kan doen.

Voor de duidelijkheid, de winacties die hier genoemd worden, worden niet door mij georganiseerd, maar ik kwam ze tegen, via-via. En ik doe met de meeste zelf ook mee!

Deze keer

Weer een aantal winacties, een fair en een fest en meer!

Laat je weten of je ergens aan meedoet? En nog mooier, laat eens weten of je wat gewonnen hebt!

***

Boeken-winacties

Win Amity & Sorrow door Peggy Riley

Moderne fictie. Ik heb het gelezen en vond het erg mooi. Lifestylelog. Meedoen de hele maand september.

.

Win De wraak van de honden door Hector Salgado

Detective. Leukesuggesties.nl. Meedoen tot 18 september.

.

Win Dodenweg door Olga Hoekstra

Thriller. Deze heb ik als ebook maar nog niet gelezen. Ik ben wel heel benieuwd. Vrouwenthrillers. Meedoen tot 24 september.

.

Win Onvoltooid verhaal door Tatiana de Rosnay

Historische fictie. Libelle. Meedoen.

.

Win Amity & Sorrow door Peggy Riley

Moderne fictie. Ja, nog een kans om dit boek te winnen! Miss Yvy. Meedoen.

.

Win De rode appel door Giselle Escury

Moderne fictie. Damespraatjes. Meedoen.

.

Win Leven na leven van Kate Atkinson

Historische fictie. Hier op De Boekblogger! Meedoen alleen vandaag nog.

.

En verder…

De Puur fair van uitgeverij Kok

Voor vrouwen die van de boeken van deze uitgeverij houden en lifestyle en producten eromheen. Doelgroep vooral christelijk vrouwen tussen de 25-55 jaar. 19 oktober in Bunschoten. Meer informatie.

Stem ook op de NS publieksprijs

Zes boeken zijn verkozen, maar je kan ook op een ander favoriet boek stemmen. Je hebt een maand de tijd. Meedoen.

Thrillerfest met Britse thrillerauteurs

Een aantal van de beste Britse thrillerauteurs vertellen in Eindhoven over hun werk, op 2 november. In het Engels dus. Ik ga zeker, maar weet nog niet of ik ’s avonds nog meedoe aan de pub quiz. Wie gaat er ook en wil er in mijn team?🙂 Meer informatie.

***

Ik ben benieuwd of je ergens aan meedoet.

En of je iets gewonnen hebt!

Laat het eens weten!

Eén reactie op “Ditjes en Datjes -40-

Laat hier je reactie achter.

