Winactie: Leven na leven van Kate Atkinson


Leven na leven door Kate Atkinsons

Leven na leven door Kate Atkinson

Van Uitgeverij Atlas Contact kreeg ik een exemplaar van Leven na leven. Zelf heb ik dit boek in het Engels gelezen. Eerlijk gezegd: ik kon er niet doorkomen en heb het halverwege opgegeven. Maar…. dit is echt zo’n love it or hate it boek. Heel veel mensen vinden dit heel goed, en een andere groep mensen vind het niets.

Dus dat moet je zelf uitproberen. Hier is je kans! Het te winnen boek is een ongelezen exemplaar.

De uitgever zegt: “Stel dat er niet alleen tweede kansen waren, maar derde kansen, vierde kansen, een oneindige hoeveelheid kansen om je leven te herhalen – totdat je het eindelijk goed deed. Zou je dat wel willen?

In een koude, besneeuwde nacht in 1910 komt bankiersdochtertje Ursula Todd ter wereld in een lommerrijke buitenwijk van Londen – dood. In diezelfde koude, besneeuwde nacht komt Ursula Todd ter wereld, schreeuwt lang en hard, en begint aan een leven dat, om het zachtjes uit te drukken, heel ongewoon zal blijken. Want terwijl ze groeit, gaat ze ook dood, herhaaldelijk, op verschillende manieren. Tegelijkertijd nadert de tweede grote oorlog van de eeuw. Kan Ursula, gezegend door een schijnbaar oneindige hoeveelheid levens, de wereld redden van de onvermijdelijke neergang? En als ze dat kan – zal ze het ook doen?”

Bekijk ook even de mooie boektrailer.

***

Wil je dit boek winnen? Lees dan even deze regels….

De regels:

  1. Iedereen kan meedoen, je hoeft niet zelf een blog te hebben. Je hoeft ook geen volger van De Boekblogger te zijn.

Vul eenvoudig je naam en emailadres in op het formulier hieronder en je doet mee.

  1. Het boek wordt alleen binnen Nederland verstuurd.
  2. Je kunt tot dinsdag 17 september meedoen. Op woensdag 18 September trek ik de winnaars.
  3. Ik stuur de winnaar een email, die binnen 7 dagen moet worden beantwoord, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Meer kansen maken?

Wil je extra kansen verdienen? Doe dan één of meer van het volgende:

  • Tweet over deze winactie. Gebruik mijn twitterhandle (@leeswammes) zodat ik je tweet terug kan vinden (je krijgt maximaal één extra kans, ook als je vaker tweet). De link naar deze blogpost moet in je tweet vermeldt staan.
  • Vertel me in de reacties wat je mooi lijkt aan dit boek.
    (Om een reactie te kunnen geven: klik op het ballonnetje bovenaan deze blogpost of klik op de titel, dan verschijnt de reactiebox beneden deze blogpost).
  • Word volger van deze blog per email (rechtsboven, bij Volg per email).

Je kunt maximaal 3 extra kansen verdienen, dus vier kansen in totaal.

 Vul dit formulier in

  

Succes! 

17 reacties op “Winactie: Leven na leven van Kate Atkinson

  1. Een nieuwe Atkinson, hoera ! Ik kan wel warm lopen van haar boeken. En het onderwerp van deze nieuwe roman lijkt me aantrekkelijk en zeker interessant.

  2. Ik heb al eerder iets over dit boek gezien en het lijkt me wel een bijzonder boek. Doet me een beetje denken aan het boek “De teruggekeerden” van Jason Mott. Ben benieuwd of dat inderdaad zo is.

  3. Ik heb het verhaal als manuscript mogen lezen en ben er helemaal verliefd op geworden. Het boek wil ik graag zo nu en dan uit mijn boekenkast kunnen pakken om er weer een stukje uit te lezen.🙂 Ik maak heeeeeeel graag kans !

  4. Het lijkt me een boek wat wel in mijn straatje past, het staat al een hele tijd op mijn wishlist op Goodreads, toen was het nog niet in Nederland verschenen. En eerlijk gezegd ben ik nu nieuwsgieriger nadat jij het tegen vond vallen haha

  5. Het boek lijkt me bijzonder. Pas las ik ‘de teruggekeerden’ en dat boek heeft me op een bepaalde manier wel aan het denken gezet. Dit lijkt me zo’n zelfde boek. Ik ben er erg benieuwd naar.

Laat hier je reactie achter.

