Ditjes en Datjes -39-

In de boekenwereld gebeurt er nog wel eens wat. Hier een paar van de leukste ditjes en datjes waar jij (en ik) zelf ook aan mee kan doen.

Voor de duidelijkheid, de winacties die hier genoemd worden, worden niet door mij georganiseerd, maar ik kwam ze tegen, via-via. En ik doe met de meeste zelf ook mee!

Deze keer

Weer een aantal winacties en een gratis download.

Laat je weten of je ergens aan meedoet? En nog mooier, laat eens weten of je wat gewonnen hebt!

***

Boeken-winacties

Gratis download van De schok van de val van Nathan Filer

Op maandag 2, dinsdag 3 en woensdag 4 september tussen 12.00-14.00 uur kun je gratis het complete e-book van de prachtige roman De schok van de val van Nathan Filer downloaden. Hier mijn recensie. Kijk op ebook.nl op deze uren en dagen.

.

Win Hoe vind ik een baan van Dorien Waasdorp

Non fictie. Libelle. Meedoen tot 5 september.

.

Win Voor jou van Jojo Moyes

Moderne roman. Ik vond hem mooi! Libelle. Meedoen.

.

Win Speciaal voor jou van Cathy Kelly

Chicklit. Damespraatjes. Meedoen.

.

Win Onvoltooid verhaal van Tatiana de Rosnay

Moderne fictie. Uitgeverij Artemis. Meedoen.

.

En verder…

Stem op je favoriete Kroatische schrijver en win een boek

Bibliotheek Klin. Meedoen tot 1 november.

.

Sparen voor gratis kinderboeken

Bij Total kun je gratis sparen voor kinderboeken – bij elke 25 liter krijg je een boek. Er zijn acht boeken te krijgen. Heb je ze alle acht, dan maak je kans op meer prijzen. Er is ook een verhalenwedstrijd voor kinderen. Kijk HIER.

***

Ik ben benieuwd of je ergens aan meedoet.

En of je iets gewonnen hebt!

Laat het eens weten!

Laat hier je reactie achter.

