Winactie: De teruggekeerden door Jason Mott


De teruggekeerden door Jason Mott

De teruggekeerden door Jason Mott

Van Not Just Any Book kreeg ik een exemplaar van De teruggekeerden. Zelf heb ik dit boek in het Engels gelezen en ik vond het heel speciaal. Hier is mijn Engelse recensie. Het boek komt wereldwijd uit op 27 augustus.

De uitgever zegt: “Op een zonnige dag in augustus 1966 verdrinkt de achtjarige Jacob, zoon van Lucille en Harold Hargrave. Bijna vijftig jaar later staat hij voor hun deur. Blakend van gezondheid, nog steeds acht jaar oud.

En Jacob is niet de enige die is teruggekeerd uit de dood. Overal in de wereld duiken Teruggekeerden op, en al gauw zijn het er zo veel dat steeds meer mensen zich bedreigd voelen. Niemand begrijpt waarom het gebeurt, hoe het mogelijk is. Maar één ding is zeker: in de chaos die volgt zal iedereen uiteindelijk een keuze moeten maken.”

***

Wil je dit boek winnen? Lees dan even deze regels….

De regels:

  1. Iedereen kan meedoen, je hoeft niet zelf een blog te hebben. Je hoeft ook geen volger van De Boekblogger te zijn.

Vul eenvoudig je naam en emailadres in op het formulier hieronder en je doet mee.

  1. Het boek wordt binnen Europa verstuurd.
  2. Je kunt tot zaterdag 31 augustus meedoen. Op zondag 1 September trek ik de winnaars.
  3. Ik stuur de winnaar een email, die binnen 7 dagen moet worden beantwoord, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Meer kansen maken?

Wil je extra kansen verdienen? Doe dan één of meer van het volgende:

  • Tweet over deze winactie. Gebruik mijn twitterhandle (@leeswammes) zodat ik je tweet terug kan vinden (je krijgt maximaal één extra kans, ook als je vaker tweet). De link naar deze blogpost moet in je tweet vermeldt staan.
  • Vertel me in de reacties wat je mooi lijkt aan dit boek.
    (Om een reactie te kunnen geven: klik op het ballonnetje bovenaan deze blogpost of klik op de titel, dan verschijnt de reactiebox beneden deze blogpost).
  • Word volger van deze blog per email (rechtsboven, bij Volg per email).

Je kunt maximaal 3 extra kansen verdienen, dus vier kansen in totaal.

 Vul dit formulier in

  

Succes! 

4 reacties op “Winactie: De teruggekeerden door Jason Mott

  1. Wat gaaf!!!! Dit lijkt me echt een mooi boek. Een bijzonder verhaal met een mooi mysterie om op te lossen. Maar het lijkt me vooral mooi omdat niks me mooier lijkt als een geliefde die dood is gegaan terug te zien. Als dat toch eens kon…

Laat hier je reactie achter.

