Uit de kast: Weggevertje Euforie van Christiaan Weijts

Boekenkast

Een maandelijkse weggeefactie onder mijn trouwe lezers. Een boek uit mijn eigen boekenkast. Vaak dus al een keertje gelezen, maar altijd in goede staat.

Deze keer

Euforie door Christiaan Weijts

Euforie van Christiaan Weijts – in zeer goede staat en maar tot de helft gelezen. Zo goed als nieuw.

Ik heb dit boek niet uitgelezen, zie hier mijn recensie. Het is zonde om het in de kast te laten staan, dus misschien kan ik er iemand anders blij mee maken?

Waar gaat het over?

De uitgever zegt: “Dankzij een terroristische aanslag op een zomerochtend in Den Haag komt architect Johannes Vermeer (vermeend nazaat van) in beeld voor een prestigieus project: het ontwerp voor de herinrichting van het door de aanslag verwoeste terrein. Een opdracht met grote gevolgen op persoonlijk en professioneel vlak. Euforie gaat over de generatie die in de jaren negentig opgroeide in de explosieve bloei van technologie, welvaart, vliegreizen, party’s, globalisering, en die nu op grenzen stuit.”

Winnen?

Om te winnen hoef je alleen een formuliertje in te vullen (naam & email adres).

De winactie is nu afgelopen.

Als je over deze winactie tweet, maak je extra kans. Zorg ervoor dat de directe link naar deze blogpost in je tweet zit, anders telt hij niet. Gebruik bijvoorbeeld deze tekst: “Winactie van @leeswammes: Win het boek Euforie van Christiaan Weijts http://wp.me/p15c40-2hg “. 

Regeltjes

Je moet geabonneerd zijn op mijn blog (per email), of dat alsnog

snel even doen (zie rechtsboven: Volg per email). Je krijgt dan elke keer als er een nieuwe blogpost is, een email in je mailbox. Kost niets, en je kunt je makkelijk weer afmelden.

Je kunt meedoen als je in Nederland woont. Let op: dit is een dik boek dat niet door de brievenbus past.

Dat is alles! Je kunt meedoen tot en met woensdag 14 augustus 2013. Ik stuur de winnaar een email, die binnen 3 dagen moet worden beantwoord, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Succes!


Kleine lettertjes: De Boekblogger kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor beschadigde of verloren poststukken of situaties buiten onze macht. Deelnemers worden gediskwalificeerd als ze zich niet aan de regels houden of als vals spel wordt vermoed.

2 reacties op “Uit de kast: Weggevertje Euforie van Christiaan Weijts

  1. Ik doe mee! Christiaan Weijts is tenslotte mijn stadsgenoot. Het boek ‘Art. 285b’ heb ik uitgebreid bestudeerd tijdens college, de schrijver kwam zelfs langs om vragen te beantwoorden.

Laat hier je reactie achter.

