Juli Overzicht

In juli heb ik weer veel gelezen en veel op mijn blog geplaatst. Er komen wat minder recensies binnen voor de Ik Lees Nederlands uitdaging op het moment. We hebben er trouwens al bijna 400 en ik denk dat veel mensen na hun vakantie wel met aanvullingen komen. 

Hier een overzicht van wat er deze maand op mijn blog verscheen en wat ik verder nog gedaan heb…

Gedaan

Ik deed (en doe nog steeds) mee aan een leesmarathon, zes dagen lang zoveel mogelijk lezen. Dat is bepaald geen straf, hoewel ik wilde dat ik iets meer tijd voor lezen had deze week.

Gelezen

Zomerhuis met zwembad by Herman KochDe sleutel tot het familiegeheim [The Key to the Family Secret] by Luize ValenteEuforie by Christiaan Weijts

Zomerhuis met zwembad door Herman Koch. Moderne fictie, 4,5 sterren.

De sleutel tot het familiegeheim door Luize Valente. Moderne fictie, 4 sterren.

Euforie door Christiaan Weijts. Moderne fictie, niet uitgelezen.

Verder nog gerecenseerd…

Boven is het stil van Gerbrand BakkerPoollicht door Jolanda LinschotenNooit alleen van Loes den HollanderDelete door Juultje van den NieuwenhofCorpus delicti van Juli Zeh

Boven is het stil door Gerbrand Bakker. Moderne fictie, 5 sterren.

Poollicht door Jolanda Linschooten. Reizen, 4 sterren.

Nooit alleen door Loes den Hollander. Thriller, 4 sterren.

Delete door Juultje van den Nieuwenhof. YA, 3,5 sterren.

Corpus Delicti door Julia Zeh. Science fiction, niet uitgelezen.

***

Ik heb nog heel veel andere boeken gelezen maar die worden op mijn Engelse blog besproken.

En verder nog

Ik organiseerde een winactie voor het boek De schok van de val van Nathan Filer. Ook was er eindelijk weer een Eerste Hoofdstukken blogje, deze keer over Doelwit in de nacht door Ricardo Piglia.

Er waren natuurlijk weer Ditjes en Datjes met winacties en andere boekerige zaken die ik op het internet tegenkwam. Ik kreeg maar zo weinig nieuwe boeken in juli, dat ik er geen blogje aan gewijd heb. Dat is eigenlijk helemaal niet erg, want er ligt nog een flinke stapel op me te wachten.

Ik schreef ook over De schrijver en de redacteur, hoe ik via mijn boekenblog gevraagd werd een boek te redigeren.

.

*** Wat heb jij gedaan in juli? ***

Laat hier je reactie achter.

