De Boekblogger geïnterviewd

Mustreads

De Boekblogger is geïnterviewd voor MustReads! Ga DAAR maar eens kijken om te lezen waarom ik mijn blog begonnen ben en welk boek ik kan aanraden (en nog veel meer).

Welk boek vind jij een aanrader?

door Leeswammes Geplaatst in Boeken

7 reacties op “De Boekblogger geïnterviewd

  1. “Mevrouw Verona daalt de heuvel af” van Dimitri Verhulst. Vind ik een absolute aanrader. Een eerder boek van hem was niet uitgeraakt, maar dit is echt subliem geschreven. Dimitri is een echte woordkunstenaar. Een streling voor al je zintuigen en gevoelens.
    En het boek doet mee voor “ik lees Nederlands”.

Laat hier je reactie achter.

