Ditjes en Datjes -37-

In de boekenwereld gebeurt er nog wel eens wat. Hier een paar van de leukste ditjes en datjes waar jij (en ik) zelf ook aan mee kan doen.

Voor de duidelijkheid, de winacties die hier genoemd worden, worden niet door mij georganiseerd, maar ik kwam ze tegen, via-via. En ik doe met de meeste zelf ook mee!

Deze keer

Het is komkommertijd. Echte literaire boeken zijn er niet te winnen, maar als je vooral van chick-lit of thrillers houdt, heb je geluk! Ook kun je een ereader winnen, ambassadeur worden, of naar twee boekenfestivals gaan. 

Laat je weten of je ergens aan meedoet? En nog mooier, laat eens weten of je wat gewonnen hebt!

***

Boeken-winacties

.

Win 50 dagen van Gillian King

Romantische roman. Vrouw. Meedoen tot 1 september.

.

Win Daar sta je dan van Sheila O’Flanagan

Chicklit. Chicklit.nl. Meedoen tot 5 augustus.

.

Win Bericht uit Parijs van Guillaume Musso

Thriller. Lifestylelog. Meedoen tot 12 augustus.

.

Win Muren van glas van Marique Maas

Erotische roman. Cosmopolitan. Meedoen tot 8 augustus.

.

Win Het 17-dagen dieet kookboek

Dieetboek. Gezondheidsnet. Meedoen tot 12 augustus.

.

Win Verloren van Claire McGowan

Thriller. Watleesjij.nu. Meedoen.

.

Win Ik krijg je wel van Sophie Kinsella

Chick-lit. The House of Books. Meedoen tot 7 augustus.

.

Win Game of Thrones door George Martin

Historische roman. Deadline.nl. Meedoen tot 12 augustus

.

En verder…

Win een ereader

Twee keer kans! Leesfanaten. Meedoen tot 18 augustus.

.

Word ambassadeur voor De Wereldbibliotheek

Lees een boek, geef het door, en vertel iedereen wat je ervan vindt. Meedoen.

.

Thriller Fest in Eindhoven

Super excited ben ik over de aankondiging in de catalogus van uitgeverij De Fontein/De Kern over Thriller Fest, waarbij een aantal Engelse thrillerschrijvers naar Nederland komen: o.a. Nicci French, Sophie Hannah, R. J. Ellory , S. J. Watson, Peter James, en Helen Fitzgerald. De dag erna zijn ze in Antwerpen. Geen website, geen verdere info, but jolly good, right?

.

Manuscripta op 31 augustus en 1 september

De jaarlijkse opening van het boekenseizoen nu op de Uitmarkt. Mij lijkt dat een achteruitgang ten opzichte van de Westergasfabriek waar het een aantal jaar gehouden werd. Maar goed, schrijvers komen over hun nieuwe boeken vertellen en/of worden geinterviewd. Website voor het programma.

***

Ik ben benieuwd of je ergens aan meedoet.

En of je iets gewonnen hebt!

Laat het eens weten!

6 reacties op “Ditjes en Datjes -37-

  1. Of het een vooruitgang is, MANUSCRIPTA op de Uitmarkt ? Ik weet het ook niet.Wel worden de schrijverskramen etc op de Uitmarkt altijd heel goed bezocht-voor de auteurs en voor de vele koopjes.De OBA is prominent aanwezig en ik ben een van degenen die daar werkt, wsch op zaterdagmiddag.Dus kom vooral langs, Leeswammes en volgers!

    • Leo, leuk. Ik ga zeker bij de kraam vragen of je er bent (of misschien herken ik je wel). De Uitmarkt vond ik wel leuk vorig jaar, maar was wat mij betreft al groot genoeg. We zullen zien hoe Manuscripta hier inpast.

Laat hier je reactie achter.

