Ditjes en Datjes -36-

In de boekenwereld gebeurt er nog wel eens wat. Hier een paar van de leukste ditjes en datjes waar jij (en ik) zelf ook aan mee kan doen.

Voor de duidelijkheid, de winacties die hier genoemd worden, worden niet door mij georganiseerd, maar ik kwam ze tegen, via-via. En ik doe met de meeste zelf ook mee!

Deze keer

Heel veel boeken-winacties, maar ook een leesmarathon, gratis eboeken, een literatuurfestival en nog meer!

***

Boeken-winacties

.

Win De laatkomer van Dimitri Verhulst

Moderne roman. Watleesjij.nu. Zie hier mijn recensie (4,5 sterren). Meedoen.

.

Win Negen dagen van Toni Jordan

Historische roman. Uitgeverij Artemis. Meedoen.

.

Win Ik krijg je wel van Sophie Kinsella

Chicklit. Damespraatjes. Meedoen.

.

Win Het beste komt nog van Joaquín Berges

Moderne roman. Watleesjij.nu. Meedoen.

.

Win Vlieggedrag van Barbara Kingsolver

Moderne roman. Boekdelen. Zie hier mijn (Engelse) recensie. Meedoen.

.

Win De Vuurtoren van Connemara van Santa Montefiore

Moderne roman. Damespraatjes. Meedoen.

.

Win . S.E.C.R.E.T. van L. Marie Adeline

Erotische roman. Lifestylelog. Meedoen.

.

Win Verborgen spel van Laura Wiggers

Erotische roman. Santé. Meedoen tot 31 juli.

.

Win Digitale dementie van Manfred Spitzer

Non-fictie over digitale media. Gezondheidsnet. Meedoen tot 26 juli.

.

En verder…

Eerste Nederlandse Leesmarathon (29 juli tot 4 augustus)

Georganiseerd door Craving Pages. Leesmarathons zijn altijd leuk! Meedoen.

.

Vakantiefoto zomeractie

Zet jezelf op de foto met een boek van uitgeverij Signatuur. Meedoen tot 5 september.

.

Gratis e-boeken van de vakantiebieb

Download gratis eboeken tot 31 augustus. Info.

.

Internationaal literatuurfestival 13-15 september

Read My World Amsterdam. Info.

.

Margaret Atwood in Nederland

De bekende amerikaanse schrijfster Margaret Atwood (The Handmaid’s Tale) koomt op 3 spetember naar Amsterdam. Info.

.

Uitgeverij Mozaïek zoekt meelezers

Meld je aan, lees een gratis boek en schrijf er een recensie over. Info.

***

Ik ben benieuwd of je ergens aan meedoet.

En of je iets gewonnen hebt!

Laat het eens weten!

6 reacties op “Ditjes en Datjes -36-

    • Succes met de winacties, Voetje. Bij de leesmarathon kun je je eigen doel stellen, dus het hoeft niet heel veel te zijn, maar wel meer dan je gemiddeld leest in een week. Ik hoop dat je je aansluit, er doen er al best veel mee.

Laat hier je reactie achter.

