Juni Overzicht

In juni heb ik weer veel gelezen en veel op mijn blog geplaatst. De Ik Lees Nederlands uitdaging gaat heel goed. Er zijn al meer dan 350 recensies binnen. Ben jij ook aan het lezen? Vergeet niet je recensie (of link ernaar) in te sturen. 

Hier een overzicht van wat er deze maand op mijn blog verscheen en wat ik verder nog gedaan heb..

Gedaan

In Juni heb ik meegedaan met een klantenpanel van Ambo|Anthos, en ging ik naar Borderkitchen waar Nathan Filer geinterviewd werd. Ook ontmoette ik Care, een Amerikaanse blogger in Amsterdam.

Gelezen

Ik las veel mooie boeken in juni, eigenlijk kan ik ze allemaal aanraden!

Het laatste land door Threes Anna. Post-apocalyptische roman, 5 sterren.

Digitale verleiding door Maurits Kaptein. Non-fictie, marketing, 5 sterren.

IV door Arjen Lubach. Thriller, 5 sterren.

Een tijdelijke vertelling door Ruth Ozeki. Roman, 4,5 sterren.

De schok van de val van Nathan Filer. Roman, 4,5 sterren.

De prins van Filettino door Geert Kimpen. Roman, 4 sterren.

Het grijze gebied door Goran Tribuson. Detective, 4 sterren.

***

Verder heb ik nog heel veel andere boeken gelezen maar die worden op mijn Engelse blog besproken.

En verder nog

Ik organiseerde een winactie voor het boek  Schuilplaats, waar je nog steeds aan mee kunt doen. Ook kon je San Miguel van T. C. Boyle winnen. Ik organiseerde ook een blog hop op mijn engelse blog, waarmee je veel boeken kon winnen.

Er waren natuurlijk weer Ditjes en Datjes met winacties en andere boekerige zaken die ik op het internet tegenkwam. Ik schreef trouwens ook over nieuwe boeken die ik heb gekocht, gekregen of geleend, zie HIER en HIER en ook nog eens HIER

.

*** Wat heb jij gedaan in juni? ***

3 reacties op “Juni Overzicht

Laat hier je reactie achter.

