Ditjes en Datjes -35-

In de boekenwereld gebeurt er nog wel eens wat. Hier een paar van de leukste ditjes en datjes waar jij (en ik) zelf ook aan mee kan doen.

Voor de duidelijkheid, de winacties die hier genoemd worden (op één na), worden niet door mij georganiseerd, maar ik kwam ze tegen, via-via. En ik doe met de meeste zelf ook mee!

Deze keer

Veel winacties: boeken, filmkaartjes en een overnachting in de Efteling. Een boekenquiz en een voorleesuitnodiging. Maar eerst: De Boekblogger en de Ik Lees Nederlands! uitdaging werden in het zonnetje gezet op het blog van Not Just Any Book. Een aantal deelnemers en ik werden geïnterviewd over deze uitdaging. Dus kijk snel hier – als je meedoet met de uitdaging (en ook als je dat niet doet) hoop ik dat je een reactie achterlaat.

***

Boeken-winacties

Win San Miguel van T. C. Boyle

Moderne fictie – een winactie van De Boekblogger zelf!  Tot 22 juni. Meedoen.

.

Win Route du Soleil van Susanne Vermeer

Thriller. Your Way of Life. Meedoen.

.

Win een koffer vol boeken

Van WPG België uitgevers.  Tot 19 augustus. Meedoen.

.

Win De schuldige van Lisa Ballantyne

Moderne fictie. Lifestylelog. Ook door De Boekblogger gerecenseerd (5 sterren)! Meedoen.

.

Win De vlinder en de storm van Walter Lucius

Thriller. Nationale Boekenblog. Tot 25 juni. Meedoen.

.

Win Redding van een heilige door Keigo Higashino

Japanse thriller. Marleen’s Boek van de Week. Meedoen.

.

Win Bobby Ewing Blues van Philippe Diepvents

Moderne fictie. Damespraatjes. Meedoen.

.

Win Jij bent het kwaad van Roberto Constantini

Thriller. Watleesjij.nl. Meedoen.

.

Win Cilla en Rolf Börjlind Thrillerpakket

Twee thrillers. Crimezone.nl  Tot 20 juni. Meedoen.

.

Verder nog

Win filmkaartjes naar de film Midnight’s Children van Salman Rushdie

Gebaseerd op het gelijknamige boek. Watleesjij.nu. Meedoen.

.

Test je kennis van boeken met de Signatuur Boekenquiz

Gewoon voor de leuk. Kies een boek dat je gelezen hebt en beantwoord 10 vragen. Weet je de details nog? Kijk hier.

.

Eline door Nederland – Eline Vere op YouTube

500 mensen lezen elk één bladzijde van de klassieker Eline Vere (door Louis Couperus) en zetten het resultaat op YouTube. Meedoen? Kijk hier.

.

Win een overnachting in de Assepoestersuite van het Efteling Hotel

Vanwege de publicatie van het boek Assepoester is mijn heldin van Joyce Willemse (waar ik zelf als redacteur aan verbonden was) kun je een overnachting en 2 dagen toegang tot de Efteling winnen. Kijk hier.

***

Ik ben benieuwd of je ergens aan meedoet.

En of je iets gewonnen hebt!

Laat het eens weten!

3 reacties op “Ditjes en Datjes -35-

  1. [image: Inline afbeelding 1]dank je wel voor de tips , ik ga zeker meedoen met wat prijsvragen!

    Op 15 juni 2013 20:46 schreef De Boekblogger

Laat hier je reactie achter.

