April Overzicht

In april heb ik weer veel gelezen en veel op mijn blog geplaatst. De Ik Lees Nederlands uitdaging gaat heel goed. Er zijn al bijna 250 recensies binnen. Ben jij al aan het lezen? Vergeet niet je recensie (of link ernaar) in te sturen. Bij 250 ga ik een nieuwe recensiepost plaatsen, zodat de huidige niet veel te lang wordt (dat is moeilijk te laden op sommige computers).

Hier een overzicht van wat er deze maand op mijn blog verscheen.

Gedaan

Ik ging naar de open dag van uitgeverij Ambo|Anthos, waar ik een hele leuke dag heb gehad – zie HIER mijn verslag. Ik heb ook een leuke boekgroepavond gehad, waar we eigenlijk heel weinig over boeken gepraat hebben. Foei!

Gelezen

Mijn favorite boek van deze maand was Het diner van Herman Koch. Ik had dit boek al eerder gelezen maar deze keer vond ik het nóg beter. 

Het diner door Herman Koch – 5 sterren

De lijst van al mijn wensen door Grégoire Delacourt – 4,5 sterren

Een goed excuus door Jonathan Dee – 4 sterren

Nacht in Noorwegen door Derek B. Miller – 4 sterren

Broer door Maurits de Bruijn – 4 sterren

De wezenlozen door Wytske Versteeg – 3,5 sterren

***

Verder heb ik nog heel veel andere boeken gelezen maar die worden op mijn Engelse blog besproken.

En verder nog

Ik las de Eerste Hoofdstukken van De bekentenis van Adrià door Jaume Cabré, van Vrij spel door Carlijn Vis en van Digitale verleiding door Maurits Kaptein.

Ik organiseerde een winactie voor het boek Vrij spel, waar je nog tot 4 mei aan mee kunt doen. Ook gaf ik de twee boekenweekboeken (De verrekijker door Kees van Kooten en De leeuw en zijn hemd door Nelleke Noordervliet) weg in een winactie.

Er waren natuurlijk weer Ditjes en Datjes met winacties en andere boekerige zaken die ik op het internet tegenkwam. Ik schreef trouwens ook over nieuwe boeken die ik heb gekocht, gekregen of geleend, zie HIER en HIER. En als je mijn maandoverzicht van maart nog eens wilt zien, dat staat HIER.

.

*** Wat heb jij gedaan in april? ***

3 reacties op “April Overzicht

  1. Ik heb zeker niet zoveel gedaan hoor in april. 1 boek uitgelezen en in een ander begonnen en aan winacties meegedaan en zelfs 2 boeken gewonnen🙂

Laat hier je reactie achter.

