Winactie: Vrij spel door Carlijn Vis


Vrij spel door Carlijn Vis

Vrij spel door Carlijn Vis

Van uitgeverij Atlas Contact mag ik een exemplaar van Vrij spel weggeven! Mijn bespreking van de Eerste Hoofdstukken heb ik gisteren gedaan, kijk HIER. Ik heb nog geen tijd gehad om het hele boek te lezen maar wat ik tot nu toe gelezen heb was erg mooi!

De uitgever zegt over het boek:Tijdens de Tweede Wereldoorlog zit de jonge Emma in het verzet – totdat de Gestapo op de stoep staat en ze moet onderduiken. Samen met haar vriendje gaat ze van adres naar adres, maar als dit te gevaarlijk wordt, besluiten ze naar Engeland te vluchten.

Vrij spel is gebaseerd op het waargebeurde verhaal van een verzetsvrouw. Emma is nu 86 en voelt nog altijd de drang om zich te verzetten. Onafhankelijk en eigenzinnig, net als in de oorlog dus, maar nog steeds op de vlucht. Op de vlucht voor het verleden. Wat lijkt op een spannend avonturenverhaal, blijkt voor Emma een confronterende geschiedenis. Lukt het haar om te ontsnappen aan haar herinneringen?”

Over het project Vragen aan omaVoor het boek heeft Carlijn Vis haar grootmoeder uitgebreid geïnterviewd en naar aanleiding daarvan is het project ‘Vragen aan oma’ ontstaan. Carlijn Vis verzamelt zoveel mogelijk vragen die je aan je grootouders (had) wil(len) stellen over de oorlog.

Kijk HIER voor meer informatie. Als je daar meedoet, maak je kans op 2 kaartjes voor Soldaat van Oranje-de musical (t.w.v. € 110,-).

***

Ik vind Vragen aan oma een heel leuk project. Ik heb inderdaad wat vragen gesteld. Maar ja, mijn oma leeft niet meer dus hoe het er echt aan toe ging in de oorlog waar zij woonde, zal ik niet zo makkelijk meer achterhalen.

***

Behalve meedoen aan bovenstaande, kun je, geheel onafhankelijk daarvan, meedoen om een spiksplinternieuw exemplaar van Vrij spel te winnen op mijn blog.

Wil je dit boek winnen? Lees dan even deze regels….

De regels:

  1. Iedereen kan meedoen, je hoeft niet zelf een blog te hebben. Je hoeft ook geen volger van De Boekblogger te zijn.

Vul eenvoudig je naam en emailadres in op het formulier hieronder en je doet mee.

  1. Het boek wordt binnen Europa verstuurd.
  2. Je kunt tot zaterdag 4 mei meedoen. Op zondag 5 mei trek ik de winnaar.
  3. Ik stuur de winnaar een email, die binnen 7 dagen moet worden beantwoord, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Meer kansen maken?

Wil je vaker in de hoge hoed? Doe dan één of beide van het volgende:

  • Tweet over deze winactie. Gebruik mijn twitterhandle (@leeswammes) zodat ik je tweet terug kan vinden (je krijgt maximaal één extra kans, ook als je vaker tweet).
  • Word volger van deze blog per email (rechtsboven, bij Volg per email).

Je kunt maximaal 2 extra kansen verdienen, dus drie kansen in totaal.

 Vul dit formulier in

  

Succes! 

10 reacties op “Winactie: Vrij spel door Carlijn Vis

Laat hier je reactie achter.

