Uit de kast: Weggevertje Boekenweekboeken

Boekenkast

Een maandelijkse weggeefactie onder mijn trouwe lezers. Een boek uit mijn eigen boekenkast. Vaak dus al een keertje gelezen, maar altijd in goede staat.

Deze keer

De verrekijker door Kees van Kooten – ongelezen

en

De leeuw en zijn hemd door Nelleke Noordervliet – gelezen maar netjes behandeld

De verrekijker door Kees van Kooten De leeuw en zijn hemd door Nelleke Noordervliet

Waar gaat het over?

De verrekijker is het boekenweekgeschenk van 2013 en De leeuw en zijn hemd is het boekenweekessay van 2013. HIER is mijn recensie van De leeuw en zijn hemd en HIER kun je meer informatie over de boeken vinden.

Winnen?

Om te winnen hoef je alleen een formuliertje in te vullen (naam & email adres). Deze winactie is verlopen.

Je kunt allebei de boeken winnen, of één van de twee. De eerste winnaar krijgt beide boeken als hij/zij dat wil, anders gaat het tweede boek naar een tweede winnaar die voor dat boek gekozen had.

Regeltjes

Je moet geabonneerd zijn op mijn blog (per email), of dat alsnog snel even doen (zie rechtsboven: Volg per email).

Je kunt meedoen als je in Europa woont.

Dat is alles! Je kunt meedoen tot en met donderdag 11 april. Ik stuur de winnaar een email, die binnen 3 dagen moet worden beantwoord, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Succes!

7 reacties op “Uit de kast: Weggevertje Boekenweekboeken

  1. Wat is dat nu, De verreijker, ongelezen? Trekt het je niet aan of heb je nog een exemplaar? Ik heb beide, dus aan de winactie hoef ik deze keer niet mee te doen.

Laat hier je reactie achter.

