Maart Overzicht

In maart heb ik weer veel gelezen en veel op mijn blog geplaatst. De Ik Lees Nederlands uitdaging gaat heel goed. Er zijn al meer dan 170 recensies binnen. Ben jij al aan het lezen? Vergeet niet je recensie (of link ernaar) in te sturen. Zelf heb ik er 11 uit. 

Hier een overzicht van wat er deze maand op mijn blog verscheen.

Gedaan

Deze maand ben ik uit eten geweest met de schrijver Arjan Visser en een aantal mensen van De Arbeiderspers. Heel erg leuk!

Tijdens Boekenweek heb ik een paar nieuwe boeken gekocht en ben ik naar een lezing van Jan Brokken geweest. Kijk hier!

Gelezen

Mijn favorite boeken van deze maand waren De Wake – verrassend, want normaal gesproken ben ik geen verhalen-lezer, en De toeschouwer, een hele goede thriller.

De wake van Ronald Giphart. Verhalen, 4,5 sterren.

De toeschouwer door Charlotte Link. Thriller, 4,5 sterren.

Zoet als zure kersen door Claudia Schreiber. Moderne fictie, 4,5 sterren.

De vergelding door Jan Brokken. Non-fictie, geschiedenis. 4 sterren.

Maar buiten is het feest door Arthur Japin. Moderne fictie, 4 sterren.

Gone – Plaag door Michael Grant. Young Adult, science fiction, 4 sterren.

De leeuw en zijn hemd door Nelleke Noordervliet. Non-fictie, geschiedenis. 3,5 sterren

Verder heb ik nog heel veel andere boeken gelezen maar die worden op mijn Engelse blog besproken.

Ik las geen Eerste Hoofdstukken deze maand en heb ook geen winacties georganiseerd. Ik beloof beterschap!

En verder nog

Er waren natuurlijk weer Ditjes en Datjes met winacties en andere boekerige zaken die ik op het internet tegenkwam. Ik schreef trouwens ook over nieuwe boeken die ik heb gekocht, gekregen of geleend, zie HIER en HIER. En als je mijn februari overzicht nog eens wilt zien, dat staat HIER.

.

*** Wat heb jij gedaan in maart? ***

3 reacties op “Maart Overzicht

Laat hier je reactie achter.

