Ditjes en Datjes -30-

In de boekenwereld gebeurt er nog wel eens wat. Hier een paar van de leukste ditjes en datjes waar jij (en ik) zelf ook aan mee kan doen.

Voor de duidelijkheid, de winacties die hier genoemd worden, worden niet door mij georganiseerd, maar ik kwam ze tegen, via-via. En ik doe met de meeste zelf ook mee!

Deze keer

Boekenwinacties, een quiz en een etentje. Tip: er zijn een aantal winacties die vandaag al aflopen, dus mis ze niet.

***

Boeken-winacties

Win Vrij man van Nelleke Noordervliet

Historische roman. Watleesjij.nu. Tijdens Boekenweek. Meedoen (alleen vandaag nog?).

.

Win Zeevonk van Josha Zwaan

Historische roman. Watleesjij.nu. Meedoen.

.

Win Zalig uiteinde van Viktor Frölke (ebook)

Een tegendraadse roman. De Boekensalon. Tot 1 april.

.

Win Nu ik er niet meer ben van Gauke Andriesse.

Thriller. Natuur & Milieu. Tot 24 maart (vandaag)

.

Win Dat meen je niet van Marie-Cecile Beniers.

Gooische vrouwen. Damespraatjes. Meedoen.

.

Win Hotel aan zee van Maeve Binchy.

Vrouwenroman. Damespraatjes. Meedoen.

.

Win Fiona van Harry Bingham.

Detective. Uitgever. Facebook (like page). Meedoen (tot vandaag).

.

Win 3 Orlando boeken naar keuze.

Uitgeverij. Meedoen.

.

Win Droom van gouden bergen van Ling Zhang

Historische roman over China. Esta. Meedoen.

.

Win de Zwaar Trilogie van Chantal van Gastel

Chick-lit. Chick-lit.nl. Tot 3 april.

.

En dan wat anders…

Probeer de grote VPRO Gids Literaire Boekenquiz 2013. Eh… moeilijk hoor!

.

Of wil je een Indisch etentje winnen bij uitgeverij Nieuw Amsterdam met schrijver Theodor Holman, gekookt door uitgever Lidewijde Paris (of ze kan koken weet ik niet, maar ze is heel aardig). Meedoen tot 1 april.

***

Ik ben benieuwd of je ergens aan meedoet.

En of je iets gewonnen hebt!

Laat het eens weten!

8 reacties op “Ditjes en Datjes -30-

Laat hier je reactie achter.

