Ditjes en Datjes -29-

In de boekenwereld gebeurt er nog wel eens wat. Hier een paar van de leukste ditjes en datjes waar jij (en ik) zelf ook aan mee kan doen.

Voor de duidelijkheid, de winacties die hier genoemd worden, worden niet door mij georganiseerd, maar ik kwam ze tegen, via-via. En ik doe met de meeste zelf ook mee!

Deze keer

Winacties, boekenweek, en een bezoek aan een uitgeverij.

***

Win Orang-oetangs drijven niet van Stephan ter Borg

Debuutroman. Avro Opium. Tot zaterdag 16 maart.

.

Win De bekentenis van Adrià van Jaume Cabré

Roman uit Spanje, historisch/modern. De weekkrant. Doe mee.

.

Op bezoek bij Uitgeverij Ambo/Anthos

Op 12 april kun je een kijkje nemen bij uitgeverij Ambo/Anthos. Van 10-17 uur met lezingen en workshops van schrijvers. Niet gratis. Info.

.

Win Ik neem je mee van Jennifer Cruse

Chicklit. Chicklit.nl. Meedoen.

.

Win Alles wat er was van Hanna Bervoets

Alweer een kans om dat mooie boek te winnen! ECI. Meedoen.

.

Gratis reizen met boekenweekgeschenk

Van 16 t/m 24 maart is het weer Boekenweek. Met de NS kun je op zondag 24 maart gratis reizen als je het boekenweekgeschenk bij je hebt. Info.

.

Boekenweek

Van 16 t/m 24 maart dus. Er wordt veel georganiseerd. Kijk dus eens of er een schrijver bij jou in de buurt komt praten. Info.

.

Win De lijst van al mijn wensen van Grégoire Delacourt

Roman uit Frankrijk. Marleen’s boek van de week. Tot 19 maart.

***

Ik ben benieuwd of je ergens aan meedoet.

En of je iets gewonnen hebt!

Laat het eens weten!

6 reacties op “Ditjes en Datjes -29-

Laat hier je reactie achter.

