Ditjes en Datjes -28-

In de boekenwereld gebeurt er nog wel eens wat. Hier een paar van de leukste ditjes en datjes waar jij (en ik) zelf ook aan mee kan doen.

Voor de duidelijkheid, de winacties die hier genoemd worden, worden niet door mij georganiseerd, maar ik kwam ze tegen, via-via. En ik doe met de meeste zelf ook mee!

Deze keer

Alweer een Ditjes en Datjes? De vorige was maar een paar dagen geleden. Vandaag zag ik een leuke download actie die alleen dit weekend geldig is, en die wilde ik je niet onthouden. En verder nog twee nieuwe winacties die ik tegenkwam.

***

Gratis Download De toeschouwer van Charlotte Link

De toeschouwer door Charlotte LinkMijn blog is geen marketing tool. Ik publiceer hier alleen wat ik zelf wil, ook al krijg ik natuurlijk wel boeken van uitgevers. Maar die lees en recenseer ik alleen als ik dat zelf wil.

Vandaag zag ik dat je bij Crimezone.nl een gratis ebook kan downloaden en toevallig ben ik zelf in dat boek bezig. En tot nu toe vind ik het steengoed! Dus dat vond ik een goede reden voor toch een beetje promotie: ik help jullie graag aan een gratis boek dat ik zelf heel goed vind.

Dit boek van de voor mij nieuwe Duitse schrijfster (maar ze heeft al een aantal boeken op haar naam staan) is een thriller. De hoofdpersoon is een beetje een zielige man, Samson, zonder werk of relatie, die de dagen doorbrengt met het toeschouwen in het leven van anderen. Hij volgt het leven van een aantal mensen bij hem in de buurt met grote aandacht en weet alles over ze.

Er zijn een paar gruwelijke moorden gepleegd op alleenstaande vrouwen, die duidelijk dezelfde dader hebben. Als er in Samsons straat ook een misdrijf wordt gepleegd, weer van de hand van dezelfde dader, valt de verdenking op hem.

Het boek leest als een trein. Ik ben op de helft en vind het hartstikke goed. Ervan uitgaande dat de tweede helft ook zo goed is, durf ik dit boek dus wel bij jullie aan te raden.

Gratis download via crimezone.nl, 2 en 3 maart, kijk HIER. Je moet je wel aanmelden bij crimezone – maar dat betekent alleen maar dat je af en toe een email krijgt met informatie over boeken, en over acties zoals deze! 🙂

.

Win 10 boeken uit de ANWB vakantiebieb

Tien boeken, waaronder Maar Buiten is het Feest van Arthur Japin,  Britannia Road 22 van Amanda Hodgkinson; De Gevangene van de Hemel van Carlos Ruiz Zafon, zijn te winnen bij de Metro. Meedoen.

.

Vooruitleesactie Dagen zonder Dulci van Deniz Kuypers

Een roman over geheimen, familiebanden en volwassen worden. Ontvang het boek, schrijf een recensie en plaats die op internet. Meedoen.

***

Ik ben benieuwd of je ergens aan meedoet.

En of je iets gewonnen hebt!

Laat het eens weten!

14 reacties op “Ditjes en Datjes -28-

  1. Het toeval wil dat ik laatst voor het eerst de boeken van Charlotte Link tegenkwam! En ze spraken me meteen aan…dus ik heb natuurlijk gelijk dit boek gedownload. Ben erg benieuwd!
    actie van Crimezone…

  2. Dank je wel voor de link naar het gratis boek. Aan de winacties doe ik eigenlijk altijd mee. Deze week weer een boek gewonnen. Heerlijk genieten.

  3. Leuk, ik heb een poging gewaagd voor de ANWB Vakantiebieb. Meneer Kinderboek beweerde laatst dat ik verantwoordelijk ben voor zijn boekentoevoer, en er zit vast iets voor hem tussen. 🙂

    Ria: met Firefox had ik inderdaad geen problemen.

Laat hier je reactie achter.

