Ditjes en Datjes -27-

In de boekenwereld gebeurt er nog wel eens wat. Hier een paar van de leukste ditjes en datjes waar jij (en ik) zelf ook aan mee kan doen.

Voor de duidelijkheid, de winacties die hier genoemd worden, worden niet door mij georganiseerd (op een na), maar ik kwam ze tegen, via-via. En ik doe met de meeste zelf ook mee!

Deze keer

Een giga-leesclub en weer veel winacties. Laat het vooral weten als je gewonnen hebt! 😉 Klik op de blauwe links om naar de winacties en websites te gaan. 

***

Win Wissel van Sabine van den Berg

Roman over een vader die vrouw wordt. Op De Boekblogger, dus door mij georganiseerd. Tot 27 februari.

.

Win Mijn winter met Zero van Paola Predicatori

Roman over een 17-jarig meisje. De smaak van Italië. Tot eind februari.

.

Win De duivenhoudsters van Alice Hoffman

Historische roman. AKO leeswinkel. Tot 3 maart.

.

Win Het Stockholm Octavo van Karen Engelmann

Historische roman. Lifestylelog. Tot eind februari.

.

Win De shining van Stephen King

Horror. Watleesjij.nu. Meedoen.

.

Win De vrouwenslagerij van Ilja Gort

Roman over een slagerij in Frankrijk. Boekenblog. Meedoen.

.

Win Alles wat er was van Hanna Bervoets

Dat boek over die apocalyps. Watleesjij.nu. Meedoen.

.

Win IV van Arjen Lubach

Thriller. Crimezone. Tot 2 maart.

.

Das Magazin Festival

Op 18 mei in Amsterdam een mega leesclub: 30 schrijvers praten elk op een intieme locatie over hun boek met 25 lezers. Kijk snel of er nog plaats is bij jouw favoriete auteur! Ik ga naar Joe Dunthorpe, waar ik zelf nooit wat van gelezen heb, maar een vriendin van mij is fan. 🙂

.

Leesmeer – gratis ebooks

Zonder lid te zijn van de bibliotheek kun je eboeken downloaden en nog gratis ook. Tot 1 juni tenminste. En dan hebben we het niet over de klassiekers maar gewoon mooie, moderne boeken. Kijk hier maar eens.

***

Ik ben benieuwd of je ergens aan meedoet.

En of je iets gewonnen hebt!

Laat het eens weten!

13 reacties op “Ditjes en Datjes -27-

  1. Leuke tips weer, dank je wel! Ik probeer ook maar eens mee te doen. Mijn winter met Zero en De vrouwenslagerij klonken erg aantrekkelijk, dus maar eens een kansje gewaagd.

  2. Ik twijfel nog steeds over deelname aan de DasgMag-leesclub. Het lijkt me vooral leuk om een hoop andere boekenliefhebbers tegen te komen, maar uit de nog overgebleven auteurs en boeken kan ik niet echt kiezen.

    • Petra, inderdaad, het lijkt mij ook heel leuk om mee te maken. Gelukkig had mijn vriendin een sterke voorkeur dus dat was makkelijk. Misschien is Daphne Huisden wat voor je? Hier is mijn recensie van haar eerste boek, Alles is altijd fictie. Je krijgt er Wim Brands als gespreksleider bij, kan het mooier? 😉

Laat hier je reactie achter.

