Winnaars van de Winactie Ik en Jij


Ik en jij door Niccolò AmmanitiHet is tijd om de winnaars van de winactie bekend te maken!

De winnaars van het boek Ik en Jij van Niccolò Ammaniti zijn…

Mieke Schepens

Jeroen

Gefeliciteerd! Ik neem contact met jullie op.

Iedereen bedankt voor het meedoen. Dank aan  Cinemien, de filmdistributeur die Io e Te uitbrengt, voor het beschikbaar stellen van de boeken.


3 reacties op “Winnaars van de Winactie Ik en Jij

  1. Dit weekend heb ik het boek Ik en Jij gelezen dat ik hier gewonnen heb. Het is een goed verhaal dat in dit boek niet zo goed uitkomt. Ik denk dat de film en het echte boek beter zal zijn. Heb nu het originele boek gereserveerd bij de bibliotheek.

Laat hier je reactie achter.

