Ditjes en Datjes -25-

In de boekenwereld gebeurt er nog wel eens wat. Hier een paar van de leukste ditjes en datjes waar jij (en ik) zelf ook aan mee kan doen.

Voor de duidelijkheid, de winacties die hier genoemd worden, worden niet door mij georganiseerd, maar ik kwam ze tegen, via-via. En ik doe met de meeste zelf ook mee!

Deze keer

Een nieuw format. Het kost me best veel tijd plaatjes en teksten te vinden bij de boeken van de winacties. Die tijd besteed ik liever aan andere dingen, vooral omdat ik nog steeds niet weet hoeveel mensen er nu eigenlijk wat aan hebben. Ik houd het bij een opsomming deze keer.

Weer veel winacties. Laat het vooral weten als je gewonnen hebt! 😉 Klik op de blauwe links om naar de winacties en websites te gaan.

***

Win Ik en jij van Niccolò Ammaniti

Op mijn eigen blog. Tot en met 8 februari.

Win Valentina van Evie Blake

Uitdagender dan 50 Tinten Grijs. The House of Books. Tot en met 5 februari.

Win De Genezer van Antti Tuomainen

Thriller uit Finland. Studenten.net. Tot 5 februari.

Win Zomerhuis met zwembad van Herman Koch

Moderne fictie. Een dokter en zijn patient, en een zomerhuis. Watleesjij.nu. Meedoen.

Win Alle bessen kun je eten alleen sommige maar één keer door Gemma Venhuizen

Moderne fictie in Spitsbergen en Noorwegen. Met de sneeuwscooter over de gletsjer. Marleens boek van de week. Tot en met 5 februari.

Win Wildernisjaren van Linda Nijlunsing

Waargebeurd verhaal over een Nederlandse vrouw in Alaska. Watleesjij.nu. Meedoen.

Win vrijkaartjes voor de film Great Expectations

Charles Dickens op zijn best. Damespraatjes. Meedoen.

Aan niemand vertellen van Simone van der Vlugt is Crimezone beste vrouwenthriller van 2012

Zie hier meer over het boek en de top tien, door lezers gekozen.

Tot en met 6 februari is het poëzieweek

Er wordt vanalles georganiseerd en je krijgt een poëziegeschenk bij aankoop van 15 euro aan poëzie. Kijk HIER.

***

Ik ben benieuwd of je ergens aan meedoet.

En of je iets gewonnen hebt!

Laat het eens weten!

door Leeswammes Geplaatst in Boeken

5 reacties op “Ditjes en Datjes -25-

  1. Wat kost dat inderdaad veel tijd hè, plaatjes zoeken en de lay-out in orde krijgen… Mooie oplossing dus. Ik doe met winacties voor “volwassenenboeken” boeken eigenlijk nooit mee, toch bekijk ik deze posts altijd met plezier. 🙂

      • Klopt, ik lees bijna alleen kinder- en jeugdboeken. Wel tot en met 14+, dus dat zijn bijna-volwassenenboeken. Maar ik kan natuurlijk ook eens aan een winactie meedoen voor ‘meneer Kinderboek’. Die leest volwassener, zeg maar.

Laat hier je reactie achter.

