Januari Overzicht

In januari heb ik weer veel gelezen en veel op mijn blog geplaatst. De Ik Lees Nederlands uitdaging gaat heel goed. Er zijn al 50 recensies binnen, oftewel 50 boeken gelezen! Niet slecht, voor de eerste maand. Zelf heb ik er 3 uit. Voor de komende maand heb ik nog maar weinig Nederlandstalige schrijvers op mijn lijstje staan – maar zie je, zo’n uitdaging helpt dan om daar wat aan te doen!

Hier een overzicht van wat er deze maand op mijn blog verscheen.

Gedaan

Ik heb weer twee winacties georganiseerd. Het boek Alleen maar mijn moeder werd gewonnen door Nynke. Er loopt op dit moment nog een winactie voor het boek Ik en Jij van Niccolò Ammaniti. Verder ben ik naar een interview met Thomas Rosenboom geweest, kijk HIER voor mijn verslag.

Gelezen

Mijn favorite boek van de maand was Alles wat er was van Hanna Bervoets. Ik heb trouwens niet al de boeken hieronder in januari gelezen, sommige nog in december.

De laatste sterft door Tess Gerritsen. Thriller, 4 sterren.

Incognito door Henk Rijks. Moderne fictie, 5 sterren.

Een liefde in oorlogstijd door Margaret Leroy. Historische fictie, 4 sterren.

Alleen maar mijn moeder door Trees Roose. Memoir, 3,5 sterren.

Alles wat er was door Hanna Bervoets. Science fiction, 5 sterren.

Wissel door Sabine van den Berg. Moderne fictie, 4 sterren.

Uit naam van de aartsengel door Olaf J. de Landell. Moderne fictie, 4 sterren.

Game door Anders de la Motte. Thriller, 3,5 sterren.

Ik en Jij door Niccolò Ammaniti. Moderne fictie, 4,5 sterren.

Ik las de Eerste Hoofdstukken van Het zevende kind door Erik Valeur en dat leek me wel mooi om een keer verder te lezen. Na de Eerste Hoofdstukken van Wild door Cheryl Strayed besloot ik dit boek niet te gaan lezen.

Verder heb ik nog heel veel andere boeken gelezen (in totaal 16 deze maand) maar die worden op mijn Engelse blog besproken.

En verder nog

Er waren natuurlijk weer Ditjes en Datjes met winacties en andere boekerige zaken die ik op het internet tegenkwam. Ik schreef trouwens ook over nieuwe boeken die ik heb gekocht, gekregen of geleend, zie HIER.

Mijn favoriete boeken van vorig jaar kun je HIER bekijken.

.

*** Wat heb jij gedaan in januari? ***

Eén reactie op “Januari Overzicht

Laat hier je reactie achter.

