Winactie filmeditie Ik en Jij van Niccolò Ammaniti

Filmposter
Bernardo Bertolucci, de beroemde regisseur van o.a. Novecento, Last Tango in Paris en The Last Emperor, komt na tien jaar met een nieuwe film, Io e Te (Ik en Jij). Dit is een verfilming van het gelijknamige boek van Niccolò Ammaniti. Gisteren kon je mijn recensie van dit boek lezen.

Hier gaat de film over:

Verloren ziel Lorenzo wil het liefst met rust gelaten worden. Om aan een verplichting te ontkomen, verzint hij een handige leugen waardoor hij een hele week alleen in Rome kan zijn. Maar zijn plannen vallen in het water wanneer plotseling zijn halfzus Olivia, het gedoodverfde zwarte schaap van de familie, voor zijn deur staat. In eerste instantie wil Lorenzo niets van Olivia – beeldschoon, brutaal en gevaarlijk – weten, totdat hij zich realiseert dat ze elkaar misschien wel kunnen helpen.

IoeTe2

Io e Te

Bekijk hier zelf de trailer. De film draait vanaf 7 februari in Nederland.

Win het boek!Ik en jij door Niccolò Ammaniti

Van Cinemien, de filmdistributeur die Io e Te uitbrengt, mag ik twee exemplaren van de filmeditie van Ik en Jij weggeven. Dit boek wordt gepubliceerd door uitgeverij Lebowski.

Wil je dit boek winnen? Lees dan even deze regels….

De regels:

  1. Iedereen kan meedoen, je hoeft geen volger van De Boekblogger te zijn.

Vul eenvoudig je naam en emailadres in op het formulier hieronder en je doet mee.

  1. Het boek wordt alleen binnen Nederland verstuurd (sorry, mensen in België).
  2. Je kunt tot en met vrijdag 8 februari meedoen. Op zaterdag 9 februari maak ik de winnaars bekend.
  3. Ik stuur de winnaar een email, die binnen 7 dagen moet worden beantwoord, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Meer kansen maken?

Wil je extra kans maken op dit boek? Doe dan één of meer van de volgende:

  • Tweet over deze winactie. Gebruik mijn twitterhandle (@leeswammes) zodat ik je tweet terug kan vinden (je krijgt maximaal één extra kans, ook als je vaker tweet).
  • Vertel me in de reacties wat je mooi lijkt aan dit boek of de film.
    (Om een reactie te kunnen geven: klik op het ballonnetje bovenaan deze blogpost of klik op de titel, dan verschijnt de reactiebox beneden deze blogpost).
  • Word volger van dit blog per email (rechtsboven, bij Volg per email).

Je kunt maximaal 3 extra kansen verdienen, dus vier kansen in totaal.

 Vul dit formulier in

  

Succes! 

9 reacties op “Winactie filmeditie Ik en Jij van Niccolò Ammaniti

  1. Eerder las ik Ik haal je op, ik neem je mee van Ammaniti en dat vond ik een erg mooi boek. Van Ik en Jij las ik jouw recensie en die ziet er heel veelbelovend uit. Dus reden genoeg om te hopen dat ik het boek ga winnen !!

  2. Dat klinkt als een mooi verhaal 🙂 Ik ben dol op een flinke portie drama en personages met een eigen karakter, dus het klinkt als het soort boek wat ik zou lezen en het soort film wat ik zou kijken.

  3. Heb je recensie gelezen, en dat klinkt goed! Ik heb wel weer eens zin in een echt goed boek. Ik vind niet alles van Ammaniti even sterk, maar dit klinkt wel goed.

Laat hier je reactie achter.

