Uit de kast: Weggevertje Alleen maar mijn moeder

Boekenkast

Een maandelijkse weggeefactie onder mijn trouwe lezers. Een boek uit mijn eigen boekenkast.

Vaak dus al een keertje gelezen, maar altijd in goede staat.

Deze keer

Alleen maar mijn moeder van Trees Roose. Een heel nieuw exemplaar maar liefst (ongelezen). Ik kreeg er twee van uitgeverij Artemis, eentje om weg te geven aan mijn moeder, zus of een vriendin. Maar omdat ik mijn boeken altijd al met hen deel (behalve met mijn zus want die heb ik niet) is dit exemplaar voor een van de lezers van De Boekblogger!

Alleen maar mijn moeder door Trees Roose

Waar gaat het over?

Dit is een waargebeurd verhaal geschreven in de vorm van een roman. Het gaat over de slechte relatie van Trees Roose met haar moeder. Trees Roose’s moeder vond het moeilijk een goede moeder te zijn voor haar kinderen.  Ze had telkens een nieuwe woning en een nieuwe man, maar niets duurde erg lang. Trees moest zichzelf maar redden, en kwam ooit op een dag thuis van school om te ontdekken dat haar moeder (met haar kleine broertje) verhuisd was zonder bericht achter te laten.

Als de moeder oud is, zorgt Trees Roose voor haar, gaat met haar mee naar het ziekenhuis voor onderzoeken en is er wanneer zij overlijdt.

Ik heb het boek HIER gerecenseerd en gaf het 3,5 sterren.

Winnen?

Om te winnen hoef je alleen een formuliertje in te vullen (naam & email adres). 

Je moet volger zijn van mijn blog (per email), of dat alsnog snel even doen (zie rechtsboven: Volg per email).

Je kunt meedoen als je in Europa woont.

Dat is alles! Je kunt meedoen tot en met woensdag 23 januari. Ik stuur de winnaar een email, die binnen 3 dagen moet worden beantwoord, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Succes!

10 reacties op “Uit de kast: Weggevertje Alleen maar mijn moeder

  1. Pingback: Winnaar van de Winactie: Alleen maar mijn moeder | De Boekblogger

Laat hier je reactie achter.

