November Overzicht

In november heb ik weer veel gedaan en vooral veel gelezen. Zoals je zult zien, heb ik een hele lijst boeken gelezen. Ik probeer wat meer aandacht aan dit blog te besteden en daar horen natuurlijk boekrecensies bij. Als je benieuwd bent waarom ik vaak best hoge ratings geef aan boeken, kijk dan even HIER, waar ik het in het Engels uitleg.

Hier een overzicht van wat er deze maand op mijn blog verscheen.

Gedaan

Ik ging op bezoek bij uitgeverij Atlas Contact en vertel daar HIER over. Daar kreeg ik behalve taart ook een goodie bag en daar vertel ik over in dit  Nieuwe Boeken artikel.

Ik ben druk geweest met het matchen en emailen van boek bloggers over de hele wereld die het leuk vinden elkaar kerstkaartjes te sturen. Natuurlijk niet iedereen aan iedereen, maar gematched per genre, 1-5 kaarten. Op mijn Engelse blog kun je er meer over lezen.

Ik heb een boek weggegevenDe reddingsboot van Charlotte Rogan, als winactie, en die werd gewonnen door Nynke. En je kunt nog steeds meedoen met de nieuwe winactie van De regenboogbende door Andrea Hirata (3x winnen). Voor zowel Nederland als België.

Gelezen

De jongen die demonen zag door Carolyn Jess-Cooke. Moderne fictie. 5 sterren.

Voor ik ga slapen door S. J. Watson. Thriller. 5 sterren.

Nacht in Parijs door Michael Berg. Thriller. 4 sterren.

Houvast door Linda Jansma. Thriller. 4 sterren.

Ben je gek door Marian Keyes. Mystery/Chick-lit. 4 sterren.

Raak mij aan door Michelle Boyajian. Psychologische roman. 4 sterren.

De regenboogbende door Andrea Hirata. Roman over jeugd in Indonesië. 4 sterren.

De verzegelde brief door Emma Donoghue. Historische roman. 4 sterren.

Ik las de Eerste Hoofdstukken van Het Bamischandaal door P. F. Thomése en vond dat ik de rest ook wel wilde lezen (daar ben ik nu mee bezig!). Ik las ook de Eerste hoofdstukken van Het laatste land door Threes Anna en die wil ik ook graag verder lezen. Mooi boek!

En verder nog

Ik werd getagged door een medeblogger en vertelde over mijn leven als boekblogger.

Er waren natuurlijk weer Ditjes en Datjes met winacties en andere boekerige zaken die ik op het intenet tegenkwam. Ik schreef trouwens twee keer over nieuwe boeken, HIER kun je het eerste artikel lezen (de andere link staat hierboven, onder “Gedaan”).

.

*** Wat heb jij gedaan in oktober? ***

2 reacties op “November Overzicht

  1. Niet zoveel eigenlijk, behalve te proberen zoveel mogelijk boeken te lezen.
    Ik zit nu even in een dipje, want door tijdsgebrek kan ik altijd maar heel kort in een boek lezen en dan geraak je er niet echt in.
    Gelukkig krijg ik veel leuke ideetjes voor op de blog, dus het komt wel goed! 😉

Laat hier je reactie achter.

