Uit de kast: Weggevertje De reddingsboot

Boekenkast

Nieuw op De Boekblogger: Een maandelijkse weggeefactie onder mijn trouwe lezers. Een boek uit mijn eigen boekenkast. Vaak dus al een keertje gelezen, maar altijd in goede staat.

Deze keer

De Reddingsboot van Charlotte Rogan – een klein formaat hardback. Gelezen, maar in zeer goede staat.

De reddingsboot van Charlotte Rogan

Waar gaat het over?

De Reddingsboot van Charlotte Rogan is het verhaal van een jonge Engelse vrouw die schipbreuk lijdt op een cruiseschip waar zij samen met haar man een huwelijksreis mee maakt. In de reddingsboot zit een verscheidenheid aan mensen, en de boot is te zwaar: er zitten meer dan het maximum toegestane aantal in. Wat nu? Wie moet er overboord? Het verhaal speelt zich af rond 1920.

Ik heb dit boek in het Engels gerecenseerd – die recensie vind je HIER. Ik gaf het 4.5 sterren (van de 5).

Winnen?

Om te winnen hoef je alleen een formuliertje in te vullen (naam & email adres). 

Deze winactie is nu verlopen.

Je moet geaboneerd zijn op mijn blog (per email), of dat alsnog snel even doen (zie rechtsboven: Volg per email).

Je kunt meedoen als je in Europa woont.

Dat is alles! Je kunt meedoen tot en met woensdag 14 november. Ik stuur de winnaar een email, die binnen 3 dagen moet worden beantwoord, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Succes!

2 reacties op “Uit de kast: Weggevertje De reddingsboot

Laat hier je reactie achter.

