Oktober Overzicht

In oktober heb ik veel gedaan en gelezen. Hier een overzicht van wat er deze maand op mijn blog verscheen.

Gedaan

Ik ben naar een film geweest waarin literatuur en schrijven centraal staan. Dans la Maison is grappig, serieus en mysterieus. 5 sterren.

Verder ging ik naar een Night Event rondom de Vijftig Tinten hype! in De Balie in Amsterdam. Leuke discussies, nieuwe inzichten.

Ook ben ik naar een leuke boekbloggerslunch geweest. Naar aanleiding daarvan schreef ik over Wat willen boekbloggers van uitgeverijen?

Gelezen

Tweestrijd door Linda Jansma. Een hele spannende thriller over een vrouw die door haar man mishandeld wordt. 4.5 sterren.

De kleur van haar hart door Barbara Mutch. Historische fictie. Af en toe een beetje langzaam, maar vooral een mooi boek over de opkomst en neergang van de apartheid in Zuid-Afrika. 4 sterren.

Mama Tandoori door Ernest van der Kwast. Een soort van fictie/memoir. Een aardig verhaal, maar niet helemaal wat ik verwachtte. 3.5 sterren.

Infominderen door Clay A. Johnson. Non-fictie over de hoeveelheid en soort informatie die we dagelijks binnenkrijgen. 3.5 sterren.

 Ik las ook de eerste hoofdstukken van Dubbellevens door Marcia Nieuwenhuis en besloot dat ik de rest van dit boek niet hoefde te lezen.

En verder nog

Ik werd getagged door een medeblogger en vertelde over mijn ervaringen met boeken kopen.

Op het boekenfestijn (in september nog) kocht ik een aantal nieuwe boeken.

*** Wat heb jij gedaan in oktober? ***

7 reacties op “Oktober Overzicht

  1. Hoi Judith, nog maar kort geleden heb ik jouw blog ontdekt en je moet weten, dat ik het geweldig leuk vind om jouw wederwaardigheden op boeken- en filmgebied te lezen. Ook dit overzicht is weer super. Jouw smaak klopt ook met mijn smaak.
    Dans la maison heb ik vorige week gezien en ook ik vond de film geweldig. Van Kristin Scott Thomas ben ik sowieso al fan.
    Vooral zo doorgaan graag, dank je wel.
    Liefs, Anita

Laat hier je reactie achter.

