Boekenruil met de Boekgrrls

Nee, het klopt, dit plaatje is niet goed. Verkeerde mobieltje meegenomen, laat staan een camera.

De boekgrrls organiseren een paar keer per jaar een boekenruil. Afgelopen zaterdag was het bij Janny in Nieuwegein. We waren met zijn 9en. Zelf heb ik vier (voor mij) nieuwe (maar al veel langer lid dan ik) boekgrrls leren kennen. Bij elkaar was het een gezellig clubje. Maar dat herkennen we ook van de mailinglijst!

Er waren dozen en dozen vol met boeken, die allemaal uitgestald werden op de (ruime) eettafel.

Eerst hebben we allemaal een boek aangeprezen dat we zelf meegenomen hadden en die gingen grif van de hand. Daarna zijn we gaan snuffelen op tafel en hebben weinig tot veel boeken meegenomen, afhankelijk van hoeveel er van onze gading was en hoeveel we onszelf toestonden om mee te nemen.

Tot mijn grote vreugde kwam ik allemaal boeken tegen die al op mijn wensenlijstje stonden (vind je “verlanglijstje” ook zo’n dwingend woord?). Dus heb ik er, nee, ik noem geen getallen, minder dan 20 (valt mee?) meegenomen. Als je wilt zien wat ik dan wel kreeg, kijk even op mijn Engelse blog voor het lijstje.

In ieder geval heb ik minder boeken mee naar huis genomen dan dat ik naar de boekenruil gebracht had.

Een gezellig middagje met lekkere hapjes en theegeleut.

door Leeswammes Geplaatst in Boeken Getagged

3 reacties op “Boekenruil met de Boekgrrls

Laat hier je reactie achter.

