Nog Even Wachten: Win Dit Weekend Een Boek Met De Boekblogger

Give Away Blog Hop!

Zaterdag ga ik boeken weggeven! Drie lezers kunnen een gloednieuw boek winnen dat ik pasgeleden nog op dit blog heb gerecenseerd.

De winactie loopt van zaterdag 25 Juni tot woensdag 29 Juni en wordt gehouden in het kader van de Literary Giveaway Blog Hop. De Literary Giveaway Blog Hop werd in februari voor het eerst georganiseerd (door mijzelf, op mijn Engelse blog) en werd toen een groot succes. Deze keer doen er twee keer zoveel blogs mee (60 blogs maar liefst).

Het idee: Bloggers van over de hele wereld houden een winactie op hun blog. Alle blogs worden aan elkaar “gelinkt” zodat lezers van elke blog ook alle andere blogs kunnen bezoeken om een kansje te wagen. Je kunt dus op elke blog een boek (of boekgerelateerd item) winnen.

Klinkt goed? Kom dan zaterdag terug om te zien wat ik weggeef en waar de andere blogs te vinden zijn. Je hoeft zelf geen blog te hebben, iedereen in Nederland mag meedoen.

Tot zaterdag!

Welk boek hoop jij dat ik weggeef?

2 reacties op “Nog Even Wachten: Win Dit Weekend Een Boek Met De Boekblogger

Laat hier je reactie achter.

