Eerste woordjes

BoekenEen nieuwe blog met Nederlandse boekverslagen!

Ik heb al een blog in het Engels, maar Nederlandse boeken in het Engels bespreken vind ik niet zo nodig, vooral niet als een boek niet vertaald is.

Hier zul je regelmatig boekverslagen zien van Nederlandse boeken, of boeken die niet in het Engels vertaald zijn. Of boeken die ik liever in het Nederlands bespreek!

Ik zou het heel leuk vinden als er een Nederlandse boek-blog gemeenschap zou ontstaan (ik heb tenminste het idee dat die er nog niet echt is) waar mensen regelmatig bij elkaar op de blog kijken, berichtjes achterlaten, samen boeken lezen, enz. Misschien dat deze blog daar een beetje aan kan bijdragen.

Berichten achterlaten op deze blog wordt zeer gewaardeerd!

Berichten die al eerder gepubliceerd zijn dan deze, zijn overgehaald van mijn andere blog. Vandaag (22 September 2010) is de dag dat De boekblogger het wereldlicht ziet.

2 reacties op “Eerste woordjes

  1. Ik vind het idee van een Nederlandse boek-blog gemeenschap fantastisch. %Misschien moet ik zelf ook maar gaan bloggen over boeken… Ik heb alleen schrik dat ik er de tijd niet ga voor vinden. Zal er nog even over nadenken, maar ik ga je alvast op de voet volgen. Bedankt!

    • Hallo Nadine. Dank je voor je leuke reactie. Ik ben nog aan het nadenken hoe ik zelf een steentje kan bijdragen, maar mij lijkt het heel leuk om met elkaar en voor elkaar boeken te lezen en bespreken.

      Hopelijk kom je er aan toe om een blog te maken. Het hoeft niet veel tijd te kosten (maar het kan wel!). Ik heb als eerste doel om tenminste een keer per week hier iets nieuws te schrijven, maar meer kan ook.

Laat hier je reactie achter.

