Uit de kast: Weggevertje Emma’s geluk

Boekenkast

Nieuw op De Boekblogger: Een maandelijkse weggeefactie onder mijn trouwe lezers. Een boek uit mijn eigen boekenkast. Vaak dus al een keertje gelezen, maar altijd in goede staat.

Deze keer

Emma’s geluk, een ebook. Deze ebook kaart kreeg ik op Manuscripta. Omdat ik het boek al gelezen heb, wil ik er iemand anders mee blij maken. Hij is dus helemaal niet gebruikt. Via de card kun je met een code dit ebook downloaden. Volgens Uitgeverij Orlando is dit de allereerste QINQO kaart, die je als kadokaart kunt kopen en weggeven. Zo kun je dus veel makkelijker iemand anders (of jezelf) een ebook kado doen. Er komen er natuurlijk nog veel meer. Deze kreeg ik gratis toen ik me inschreef voor de AWBruna nieuwsbrief.

Emma's geluk door Claudia Schreiber

Waar gaat het over?

Beschrijving van Orlando Uitgevers: “Emma probeert haar boerderij voor gedwongen verkoop te behoeden.Vol liefde verzorgt ze haar varkens en slachten kan ze als de beste: ze zorgt voor een snel en pijnloos einde en dat maakt haar worsten bijzonder lekker.

Wanneer Max te horen krijgt dat hij ongeneeslijk ziek is, steelt hij een zak geld en een Ferrari om zijn laatste maanden in Mexico door te brengen. Op zijn vlucht belandt hij na een auto-ongeluk bewusteloos op het erf van Emma… Het begin van een bijzondere liefdesgeschiedenis. Emma’s geluk is een hartverwarmend en humoristisch verhaal; een modern sprookje met een tragische ondertoon.”

Winnen?

Om te winnen hoef je alleen een formuliertje in te vullen (naam & email adres). De winactie is nu afgelopen

Je moet geaboneerd zijn op mijn blog (per email), of dat alsnog snel even doen (zie rechtsboven: Volg per email).

Het maakt niet uit waar je woont: ik kan dit de hele wereld over sturen.

Dat is alles! Je kunt meedoen tot 15 october. Ik stuur de winnaar een email, die binnen 3 dagen moet worden beantwoord, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Succes!

12 reacties op “Uit de kast: Weggevertje Emma’s geluk

Wil je iets zeggen? Leuk!

