Winnaars van de Winactie!


Literary Giveaway Blog Hop

De literary Giveaway Blog Hop is voorbij! Over het algemeen een groot succes, op deze blog zeer tegenvallend. Ik kreeg maar heel weinig reacties. Het voordeel: de winkans was heel groot! :-)

Ik moet eens zien waar het aan ligt. Ik wilde eigenlijk elke maand een winactie gaan doen, maar dan moet er wel wat meer animo voor zijn. Misschien zijn de boeken niet leuk genoeg, misschien willen mensen geen gelezen boeken (in goede staat) ontvangen. Ik ga denk ik een vragenlijstje maken om erachter te komen. Of zouden de mensen die niet meededen aan de winactie ook die niet invullen? We zullen zien.

In ieder geval kan ik twee mensen blij maken met boeken en random.org wees de winnaars aan.

Set 1

Set 1

Deze boeken zijn gewonnen door:

Ilse Brinkhuis

***

Set 2

Set 2

En deze drie zijn gewonnen door:

Katrien van Boeklover

***

Winnaars, van harte gefeliciteerd! Ik stuur jullie een email om je adres op te vragen. Graag binnen 3 dagen (72 uur) antwoord.

Andere mededingers: leuk dat jullie hebben meegedaan. Binnenkort is er weer een winactie.

5 reacties op “Winnaars van de Winactie!

  1. Hoi Boekblogger,

    Misschien was de animo niet zo groot omdat het ook drie boekenweekgeschenken betrof. Een beetje lezer heeft deze geschenken al. Veel lezers kopen juist in de boekenweek een boek of gaan in de boekenweek naar de bibliotheek voor het boekenweekegschenk. Je wilt toch vaak een prijs/boek winnen die je nog niet hebt.

    Groetjes

    • Dettie, het ene setje boeken was inderdaad de boekenweekgeschenken. Alleen mijn buitenlandse lezers wilden deze wel winnen. Je hebt dus helemaal gelijk: de Nederlandse boekenliefhebbers hebben die boeken al lang.

      Maar het andere setje bestond uit twee recente boeken, eenmaal gelezen, en niet zó bekend dat “iedereen” die al gelezen heeft. Misschien zijn we verwend en willen we geen tweedehandse boeken? Toch halen mensen wel boeken uit de bibliotheek en liep de tweedehandse boekenmarkt bij mij in het stadje ook best lekker afgelopen weekend. Ik weet dus niet precies waar het gebrek aan inzenders aan lag. (Ik ben overigens Judith van Boekgrrls, maar dat wist je al?)

Wil je iets zeggen? Leuk!

